نماینده مردم شهرکرد، بن و سامان در مجلس شورای اسلامی گفت: ۸۵ میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل ورزشگاه شهرکرد پیش‌بینی شد.

آقای راستینه گفت: ۸۵ میلیارد تومان اعتبار در لایحه بودجه ۱۴۰۱ برای ادامه عملیات عمرانی ورزشگاه ۱۵ هزار نفری شهرکرد در نظر گرفته شده است.

۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان نیز به منظور تامین تجهیزات تخصیص یافته است.

با امضای تفاهم‌نامه ۲۴ میلیارد تومانی برای کمک به ورزش دانش‌آموزی چهارمحال و بختیاری، از محل این اعتبارات تنها در سه شهرستان شهرکرد، بن و سامان ۱۵ سالن ورزشی و زمین چمن در بخش مدارس ایجاد خواهد شد که تاکنون سه طرح از مجموع این طرح‌های ورزشی آماده عملیات سازه‌ای شده است و کلنگ دو طرح دیگر نیز به تازگی به زمین زده شده است.


بیشتر بخوانید


امسال بر اساس مصوبه مجلس شورای اسلامی ۶ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان به ورزش استان‌ها کمک شده است که چهار هزار میلیارد آن در اختیار وزارت ورزش و جوانان قرار دارد و بیش از دو هزار میلیارد دیگر به حوزه ورزش دانش‌آموزی اختصاص یافته است.

برای نخستین بار اعتبارات حوزه ورزش کشور با رشدی ۱۵۶ درصدی مواجه شده است.

از چهار هزار میلیارد واگذار شده به وزارت ورزش و جوانان، دو هزار و ۵۰۰ میلیارد آن باید صرف توسعه ورزش در استان‌ها شود که در این باره برای جلوگیری از بروز تخلف، سازمان برنامه و بودجه مکلف است ابتدا سهم حوزه ورزش را از اعتبارات لحاظ کرده و سپس برای دیگر دستگاه‌ها و حوزه‌ها اعتبارات را در نظر بگیرد و وزارت نیز نمی‌تواند این اعتبار را غیر از بخش استانی هزینه کند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار