کمیته امنیت داخلی رژیم صهیونیستی اعلام کرد درخواست برای دریافت مجوز حمل سلاح در اراضی اشغالی ۶۰۰ درصد افزایش یافته است.

داده‌های رسمی رژیم صهیونیستی نشان می‌دهد که از مارس گذشته تاکنون ۶۰۰ درصد درخواست‌ها برای مجوز در اختیار داشتن سلاح گرم افزایش یافته است.

کنست رژیم صهیونیستی دیروز (سه‌شنبه) در بیانیه‌ای کتبی به نقل از مراو بن آری، رئیس کمیته امنیت داخلی اعلام کرد: از زمان جنگ اسرائیل علیه غزه در اواسط سال گذشته، تمایل به دستیابی به سلاح افزایش یافته است.

او گفت: ما می‌خواهیم به مردمی که معیار‌های لازم را دارند کمک کنیم تا سلاح‌های شخصی داشته باشند.

این داده‌ها در جریان بحث کمیته امنیت داخلی پارلمان درباره فعالیت‌های بخش صدور مجوز سلاح گرم در وزارت امنیت داخلی این رژیم فاش شد.

در این جلسه، یسرائیل آویشار، رئیس اداره سلاح گرم وزارت امنیت داخلی گفت: در حال حاضر ۱۵۰۰۱۵ قبضه سلاح گرم شخصی برای اهداف دفاعی در اختیار ۱۴۱۶۴۶ غیرنظامی است.

 چن کوهن از بخش سلاح گرم وزارت امنیت داخلی گفت: میانگین تعداد درخواست‌های مجوز اسلحه از مارس گذشته حدود ۶۰۰ مورد در ماه بوده است.

او گفت: از زمان اجرای تعدادی از عملیات‌های فلسطینی علیه اسرائیلی‌ها در ماه مارس، افزایش ۶۰۰ درصدی تقاضا برای سلاح‌های گرم ویژه وجود دارد و در بازه زمانی مارس تا مه ۲۹ هزار و ۶۹۸ درخواست ارائه شده است.

در اوج عملیات های شهادت طلبانه فلسطینیان در ماه مارس، نفتالی بنت، نخست وزیر رژیم صهیونیستی گفت: کسی که مجوز اسلحه دارد، اکنون زمان حمل آن است.

جوانان فلسطینی در پاسخ به حملات رژیم صهیونیستی طی ماه‌های گذشته چندین عملیات شهادت طلبانه در اراضی اشغالی انجام دادند که منجر به کشته و زخمی شدن بیش از ۱۴ صهیونیست شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار