غفران وراسنه به ضرب گلوله نیرو‌های اشغالگر در نزدیکی اردوگاه آوارگان در شمال «الخلیل» به شهادت رسید.

رسانه‌های فلسطینی از به شهادت رسیدن غفران وراسنه، دختر ۳۱ ساله فلسطینی به دست نیرو‌های رژیم اشغالگر قدس خبر دادند. گفته می‌شود نیرو‌های صهیونیست پس از تیراندازی در ورودی اردوگاه آوارگان العروب او را به شهادت رساندند.

وزارت بهداشت فلسطین مرگ او را تایید کرده و گفته است گلوله نظامیان اشغالگر از سمت چپ به سینه نفوذ کرده و از سمت راست خارج شده است.

هلال احمر فلسطین دقایقی پیش خبر داد نیرو‌های اشغالگر زمانی که او به شدت با گلوله مجروح شده بود، مانع کار امدادرسانان در انتقال او شدند. این سازمان اعلام کرد: «دختر مجروح را بعد از ۲۰ دقیقه تحویل گرفته و برای مداوا به بیمارستان الاهلی منتقل کردیم».

جنبش مجاهدین فلسطین در واکنش به این اقدام گفت رستگاری با تشدید انتفاضه و مقابله با اشغالگر در تمام زمینه‌هاست.

کمیته‌های مقاومت نیز اعلام کردند: «جنایت کشتن غفران وراسنه ادامه رویکرد تهاجمی، نژادپرستانه، فاشیستی اشغالگری علیه مردم بی‌دفاع کشورمان در دیوارهای مرگ صهیونیست‌ها در خیابان‌های کرانه باختری اشغالی است».

حازم قاسم، سخنگوی حماس هم ضمن محکوم کردن این اقدام نظامیان صهیونیست گفت: «قتل با شلیک مستقیم به غفران وراسنه و ممانعت از نجات وی انجام شده که یک جنایت جنگی کامل و موید رفتار تروریستی ارتش اشغالگر  است. رهبران چنین اقداماتی باید به عنوان جنایتکاران جنگی در دادگاه کیفری بین المللی محاکمه شوند».

این خون پاک نشان دهنده سوخت برای تشدید انقلاب ما است و اشغالگران با ادامه مبارزه ما تا اخراج از کل سرزمین فلسطین، بهای جنایات خود را خواهند پرداخت.

وراسنه فارغ‌التحصیل رشته رسانه دانشگاه الخلیل بوده و به عنوان روزنامه‌نگار در رادیو محلی مشغول به کار بود. او همچنین یکی از اسرای آزادشده از زندان‌های رژیم صهیونیستی بود.

دختر فلسطینی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۳ ۱۱ خرداد ۱۴۰۱
سلام از شما نظامیان عزیز مچکرم اگر نبودین العان همون بلاهایی که صهیونیست ها سر فلسطین اوردن سر ایران هم می اوردن.
از همه شهدا و جانبازها و ازاده ها و همه خانواده ایثارگران و رزمنده ها ممنونم.
ان شاءالله همه شما عزیزان در پناه خدا موفق و سلامت باشین.
آخرین اخبار