نماینده مردم خوی و چایپاره در مجلس:

هلدینگ شستا برای سرمایه گذاری در خوی و چایپاره ورود کند

نماینده مردم خوی و چایپاره در مجلس شورای اسلامی گفت: هلدینگ شستا نسبت به سرمایه گذاری در خوی و چایپاره ورود پیدا کند.

عادل نجف زاده در همایش تشکل‌های کارفرمایی، کارگری و کانون بازنشستگان شهرستان خوی با حضور مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی کشور، می گوید: شهرستان ظرفیت‌های لازم را برای تبدیل شدن به قطب مولد اقتصاد و تجارت و گردشگری کشور را دارد.  

نجف زاده با بیان اینکه شهرستان‌های خوی و چایپاره ظرفیت‌های ارزشمندی در زمینه‌های کشاورزی و معدنی هستند، گفت:محصولات باغی و رزاعی و معدنی تولید شده در این شهرستان‌ها برند کشوری و جهانی هستند که متاسفانه کارخانه فرآوری و صنایع تبدیلی در این خصوص وجود ندارد و این محصولات اکثرا بصورت خام بنام مناطق و شهر‌ها و کشور‌های دیگر صادر می‌شوند و سودی عاید این شهرستان‌ها نمی‌شود.

نجف زاده می گوید: ضروری است مجموعه هلدینگ شستا در شهرستان خوی و چایپاره حضور یابند و در بخش‌های سرمایه گذاری ورود پیدا کند.

نماینده مردم خوی و چایپاره با اظهار تاسف از وضعیت بیمارستان تامین اجتماعی خوی گفت:  تجهیز زیرساخت‌های این بیمارستان در راستای انجام اعمال جراحی بصورت نامحدود و توریسم درمانی از مطالبات مردمی شهرستان خوی است.

نجف زاده خواستار بیمه ۲ هزار نفر قالی بافان شهرستان خوی شد و گفت: این شهرستان دارای قدمت دیرینه و صاحب برند جهانی قالی فرش ماهی است که حدود ۳۰ هزار قالی باف مشغول کار و تولید هستد و ضروری است بافندگان قالی ازمزایای  بیمه تامین اجتماعی بصورت کامل برخوردار شوند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.