مدیرکل اوقاف و امور خیریه همدان از برگزاری مراسم سالگرد ارتحال بنیانگذار فقید جمهوری اسلامی و قیام ۱۵ خرداد در ۱۰ بقعه متبرکه شاخص این استان خبر داد.

حجت‌الاسلام زین‌العابدینی گفت: فعالیت ۱۰ نفر از مبلغان بومی برای اقامه نماز جماعت، مراسم دعا، مناجات، سخنرانی، خیمه معرفت، غرفه‌های مشاوره خانواده، پاسخگوی به مسائل شرعی، گفتمان دینی، تصحیح قرائت نماز و کودک و نوجوان در برنامه‌های بقاع متبرکه پیش بینی شده است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه همدان در ادامه گفت: رهبر کبیر انقلاب دارای ویژگی‌های منحصر به فردی از جمله تقوا، زهد، تهذیب نفس، آزادگی و عشق به خدا، تواضع، صبر و بردباری بود، تصریح کرد: باید مراسم سالگرد ایشان هر سال نسبت به سال پیش بهتر برگزار شود و پیام انقلاب بزرگ ایشان به مناسبترین شکل ممکن به جهانیان عرضه شود.

حجت‌الاسلام حاجی زین‌العابدینی گفت: با توجه به برخی مسائل و مشکلات اقتصادی توجه به جهاد تبیین که مورد تاکید رهبر معظم انقلاب ست ضروری است و این ایام فرصت مناسبی برای تبیین دستاورد‌ها و شاخصه‌های بارز و ارزشند انقلاب اسلامی است.

او گفت: ایجاد فضای معنوی در جامعه، ترویج مفاهیم قرآنی، ایجاد فضایی برای انس با قرآن و اجرای نیات واقفان از اهداف اجرای برنامه‌های معرفتی و تبیینی در امام زادگان و بقاع متبرکه استان است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.