یکی از اعضای دفتر سیاسی جنبش حماس اعلام کرد که رژیم صهیونیستی باری بر دوش جامعه جهانی است و حمایت از آن دائمی نیست.

به گزارش رای الیوم، محمود الزهار، یکی از اعضای دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی حماس در اظهاراتی تقویت محور مقاومت که در آن فلسطین، سوریه، لبنان و ایران هستند را ضروری دانست و تاکید کرد که هرکس که فکر میکند رژیم صهیونیستی در فکر نابودی این محور نیست، یک متوهم است.

این مقام حماس در ادامه اظهارات خود گفت که نظریه امنیت رژیم صهیونیستی بر ۴ اصل بنا شده که آن‌ها شامل برتری، حمله رعدآسا، کابینه امن و حمایت بین المللی است؛ بنابراین اگر به یکی از این ستون‌ها ضربه زده شود، این رژیم تضعیف شده و به نابودی نزدیک میشود.

محمود الزهار در ادامه به نبرد سیف القدس اشاره کرد و گفت که این نبرد نشان دهنده این است که غزه به تنهایی میتواند به سیستم امنیتی صهیونیست‌ها ضربه بزند. همچنین امکان ورود کشور‌های متاثر از اشغالگری به فلسطین وجود دارد و صهیونیست‌ها از آن در امان نیستند.

او همچنین با تاکید بر اینکه حمایت بین المللی از صهیونیست‌ها مطلق و دائمی نیست و اسرائیل به باری بر دوش جامعه جهانی تبدیل شده، گفت که نبرد «وعدالآخره» (اسمی که حماس برای نبرد با اسرائیل برای آزادی قدس انتخاب کرده) وعده‌ای الهی به ما برای آزادی قدس و فلسطین است.

این در حالی است که در پی آشوب در کابینه نفتالی بنت، نخست وزیر رژیم صهیونیستی در پیامی که در شبکه‌های اجتماعی پخش شد ضمن اشاره به هرج و مرج داخلی، اعلام کرد که رژیم صهیونیستی با یک آزمون واقعی مواجه شده، شاهد وضعیتی بی سابقه و نزدیک به فروپاشی است و با یک چهارراه تاریخی مواجه است.

این نابسامانی‌ها تا حدی در کابینه رژیم صهیونیستی افزایش یافته که جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا سفر خود به منطقه خاورمیانه را به دلیل احتمال سقوط کابینه بنت یک ماه به تعویق انداخته است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
7891
۰۶:۲۲ ۱۶ خرداد ۱۴۰۱
نام کشورهای عربی که با اسراییل متحد هستند را تاریخ فراموش نخواهد کرد.
آخرین اخبار