مدیرکل حقوق وزارت کار گفت: بیش‌ترین موضوعی که در ادارات حقوقی و روابط کار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی مورد مراجعه است، مسئله دیوان عدالت اداری است.

مرضیه داوری لنگرودی گفت: بیش‌ترین موضوعی که در ادارات حقوقی و روابط کار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی مورد مراجعه است، مسئله دیوان عدالت اداری است یعنی شکایت‌هایی که اشخاص علیه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و دولت دارند که تعداد آن فوق‌العاده زیاد است.

به گفته او در رفت‌وآمد‌ها با دیوان عدالت اداری، آرایی صادر می‌شود که یک سری مشکلات و تناقض دارد یا مواردی داریم که دانستن نحوه بهتر رسیدگی دیوان عدالت می‌تواند به وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی برای کاهش شکایات و همچنین اصلاح لوایح کمک کند.

او گفت: ابطال مصوباتی که از سمت وزارتخانه صادر شده، شکایت‌های مربوط به دهک‌بندی یارانه‌بگیران، مصوبات امور اداری از شکایت‌ها و اعتراض‌ها نسبت به وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در دیوان عدالت اداری است.

امروز اولین نشست تخصصی کارشناسان ستادی و استانی حقوقی و روابط کار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با دیوان عدالت اداری در حوزه کار و تامین اجتماعی و اصلاح تنظیم لوایح دولتی دیوان عدالت اداری برگزار شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۹ ۱۷ خرداد ۱۴۰۱
ماشالله چقدرزودهم جواب میدن !! درسیر رسیدگی پرونده فقط چیزی که می بینیم اینه که یک ساله فقط اعلان براشون میره وبرگشت میخوره ودیگه برای جوابش کم کم بایدمنتظر حضرت ولی عصر(عج)باشیم به سلامتی
Iran (Islamic Republic of)
مهری
۱۹:۵۳ ۱۷ خرداد ۱۴۰۱
با سلام حالا که شاهدسیل چنین شکایتهائی هستین چرا به فکراصلاح ساختارهای پایه وحقوقی وجلوگیری ازتخلفات آشکاروعلنی دراین وزارتخانه وزیرمجموعه های آن نیستن ؟تا کی مردم بیچاره بایدزحمت بکشندوتازه بعدش دنبال حق وحقوقشان بدوند؟!!
آخرین اخبار