یزد در ماتم جانباختگان حادثه قطار مشهد- یزد

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری یزد گفت: تشییع پیکر قربانیان شناسایی شده حادثه قطار مشهد ـ یزد، فردا در مرکز استان برگزار می‌شود.

علی اکبر عزیزی گفت: مهمترین مساله‌ای که هم اکنون در حال انجام است، شناسایی جسد‌های قربانیان این حادثه بوده و خانواده‌ها و افرادی که مفقودی دارند، به پزشکی قانونی مراجعه کرده اند. 

او می گوید: برخی از جسد‌ها قابل شناسایی بوده و برخی دیگر نیز به آزمایش دی ان‌ ای نیاز دارند که این مساله در دستور کار قرار دارد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد گفت: اگر جنازه‌ها تا آخر وقت امروز شناسایی شوند فردا تشییع جسد‌های شناسایی شده در مراسمی باشکوه در مرکز استان برگزار می‌شود.

به گفته او مراسم بزرگداشت و ترحیم این افراد هم روز یکشنبه همراه با مراسم درگذشت حجت الاسلام و المسلمین دعایی در مسجد حظیره برگزار خواهد شد.

عزیزی گفت: برنامه‌های دهه کرامت که قرار است امشب در استان برگزار شود به دلیل اعلام عزای عمومی به مراسم مدح و ثنای امام رضا (ع) و بزرگداشت فوت شدگان این حادثه مبدل شده است.

قطار مشهد - یزد بامداد دیروز ۱۸ خرداد ساعت ۵:۲۵ در کیلومتر ۸۰ طبس بر اثر برخورد با بیل میکانیکی از ریل خارج شده و ۲۱ نفر فوت شده و تعداد ۸۶ مسافر نیز مصدوم شدند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.