مهلت ثبت‌نام در مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد فردا بیست و یکم خرداد ۱۴۰۱ به پایان می‌رسد.

نام نویسی داوطلبان شرکت در مصاحبه آزمون دکتری تخصصی دانشگاه آزاد اسلامی که از روز چهارشنبه ۱۱ خرداد آغاز شده است، فردا شنبه ۲۱ خرداد به پایان می‌رسد.

داوطلبان راه‌یافته به مرحله مصاحبه علمی به منظور شرکت در مصاحبه می‌توانند با مراجعه به سایت مرکز سنجش، پذیرش و فارغ التحصیلی به آدرس azmoon.org نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند.

آن دسته از مربیان رسمی (قطعی یا آزمایشی) شاغل در مؤسسات آموزش عالی کشور و دستگاه‌های اجرایی به جز دانشگاه آزاد اسلامی که خود را متقاضی استفاده از سهمیه مربیان اعلام کرده اند نیز لازم است، مدارک لازم به منظور بهره‌مندی از این سهمیه شامل موافقت دانشگاه یا مؤسسه محل خدمت و آخرین حکم کارگزینی خود را در زمان ثبت نام به منظور مصاحبه بارگذاری کنند.

مربیان رسمی (قطعی یا آزمایشی) دانشگاه آزاد اسلامی نیازی به بارگذاری این مدارک نخواهند داشت. استعلام وضعیت مربیان دانشگاه آزاد اسلامی از مرکز جذب و امور هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی انجام خواهد شد.

گفتنی است، مصاحبه علمی داوطلبان آزمون دکتری تخصصی در سال جاری به صورت حضوری و متمرکز در شهر تهران برگزار خواهد شد و زمان و نحوه دریافت برگه ورود به جلسه مصاحبه حضوری پس از اتمام ثبت‌نام طی اطلاعیه جداگانه ای منتشر خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۸ ۲۰ خرداد ۱۴۰۱
دانشگاه آزاد باید تعدیل مدیر کند حداقل سه چهارم مدیران وارداتی به این دانشگاه ، مازاد هستند.برخی مدیران دانشگاه آزاد اسلامی علاوه بر دریافت حقوق نجومی ماهیانه 200 ساعت اضافه کاری و 5 روز حق ماموریت به واحدهای استانی میگیرند.
دانشگاه آزاد تبدیل شده به حیاط خلوت سیاستمداران و بازنشستگان دولتی . از تدریس بازنشستگان دانشگاه آزاد در دانشگاه آزاد جلوگیری میکنند و عذر آنان را خواسته اند اما کلیه واحدهای دانشگاه آزاد از جمله همین واحد تهران مرکزی آقامیری پر شده از بازنشستگان دانشگاههای دولتی . ازین ظلم به کجا پناه ببریم ؟
طهرانچی دانشگاه آزاد رو شخم زده است . متاسفانه بدنه دانشگاه آزاد بشدت از ورود افراد جدید الورود یا بازنشسته سازمانهای دیگر در سمتهای مدیریتی در حضور اساتید و کارکنان باتجربه با سابقه ، ناراضی است ، در دبیرخانه استان تهران تمامی پستهای معاونتها در اختیار افراد جدیدالورودی قرار داده شده که بسیار شدید در حال ایجاد نارضایتی هستند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۵ ۲۰ خرداد ۱۴۰۱
شهریه هر ترم دانشجوی دکترا در دانشگاه آرزاد اسلامی حدود 15 تا 20 ملیون تومان و شهریه 20 واحد پایان نامه دکترا از 40 تا 60 ملیون تومان میباشد .
قیمت هر بشکه نفت در بازارهای بین المللی حدود 100 دلار (3 ملیون تومان ) میباشد .
در واقع هر دانشجوی دکترا برای دانشگاه آزاد حدود 50 بشکه نفت درآمدزایی دارد.
از این سودآورتر در دنیا برای کدام صنعت و تولید و خدمات سراغ دارید ؟
پس از 120 تا 150 ملیون تومان پرداخت شهریه ، درپایان یک برگی دکترا به داوطلب میدهند که در خود دانشگاه آزاد اعتبار ندارد و هیات علمی دانشگاه آزاد قبولش نمیکنند!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۵ ۲۰ خرداد ۱۴۰۱
دانشگاه آزاد در مقاطع کارشناسی و ارشد اشباع شده و دکترا هم امسال اشباع میشه و مانند کارشناسی دیگه آزمونی نخواهد داشت بلکه هرکسی پولدار بود میره شهریه بالای یکصدملیونی میده و یکبرگ چاپی دکترشده میخره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۴۹ ۲۰ خرداد ۱۴۰۱
اکثر فارغ التحصیلان ارشد و دکترای دانشگاه آزاد در مقاطع تکمیلی بیکارند . مدارک فله ای دانشگاه آزاد اعتبار نداره ، فارغ التحصیلان این دانشگاه کمترین مهارتها رو ندارند،... خیلی دور نیست که از اینکه رفتن دانشگاه آزاد , پشیمان بشن
باتلاقی که هر چه تلاش کنی بیشتر در آن غرق خواهی شد
آخرین اخبار