طرح رتبه بندی معلمین به تصویب هیئت دولت رسیده و وزارت آموزش و پرورش از ۳۱ شهریور ۱۴۰۰ ملزم به اجرایی کردن آن شده است.

آیین نامه اجرایی ناظر به قانون رتبه‌بندی معلمان در نشست هیئت وزیران مطرح و تصویب شد. این آیین نامه هفت جلسه در کمیسیون‌های متعدد دولت مورد بررسی قرار گرفت و با توجه به جایگاه معلمان گرامی و جامعه فرهنگیان موضوع نیاز به بررسی‌های کامل داشت تا شان آن‌ها رعایت شود و با در نظر گرفتن تمام جوانب، کلیات آیین نامه به تصویب دولت رسید.

این سخنان کوتاه، گفت و گوی بهادری جهرمی، سخنگوی دولت سیزدهم در حاشیه نشست روز ۱۸ خرداد هیئت دولت با خبرنگاران بود.

این صحبت‌ها به معنای آن بود که پس از گذشت ۱۰ سال از مطرح شدن این طرح و حضور ۶ وزیر در مسند ریاست آموزش و پرورش بالاخره اجرایی شدن قانون رتبه بندی معلمین به انتها می رسد.

وزارت آموزش و پرورش ملزم به اجرای این طرح است و بر اساس قانون مدیران این وزارتخانه مهم از تاریخ ۳۱ شهریور ۱۴۰۰ ملزم هستند ضمن تدوین آیین‌نامه اجرایی این قانون، آن را به مرحله اجرا درآورند.

پس از تصویب این طرح سخنگوی وزارت آموزش و پرورش نیز با تنها انتشار یک توئیت در صفحه مجازی خود خبر از تصویب این طرح و اجرایی شدن آن داد. طرحی که با توجه به مشکلاتی که داشته و زمانی که در این سال‌ها از آن گذشته است، فرهنگیان چندان به آن امیدوار نیستند و حتی به بعضی از موارد تصویب شده این طرح مانند برگزاری آزمون برای این رتبه بندی اعتراضاتی داشتند.

حسین حق وردی، عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در این باره گفت: بر اساس کلیاتی که در جلسه هیئت دولت تصویب شده است، فعلا دیگر آزمونی وجود ندارد و رتبه بندی معلمان بدون آزمون انجام خواهد شد.

بنابراین رتبه بندی معلمان بر اساس نص قانونی که مجلس تصویب کرده است، اجرا می‌شود؛ چرا که در آن نیز اسمی از آزمون نیامده است.

این صحبت‌ها در شرایطی مطرح شده اند که پیش از این یوسف نوری، وزیر آموزش و پرورش از الزامی بودن برگزاری آزمون برای طرح رتبه بندی معلمین گفته و انجام این کار را برای اجرایی کردن طرح رتبه بندی مهم خوانده بود.

علی نیکزاد، نایب رئیس مجلس شورای اسلامی نیز در این باره گفت: نباید شیرینی اجرای طرح رتبه‌بندی معلمان در کام فرهنگیان تلخ شود؛ بلکه بهتر است هر چه سریع‌تر وزیر آموزش و پرورش بدون تعلل و تاخیر اجرای آن را آغاز کرده و از شهریور سال گذشته پرداخت مابه‌التفاوت حقوق معلمان را در قالب این طرح انجام دهد.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی با عنوان کردن افزایش حقوق معلمین با اجرایی شدن طرح رتبه بندی گفت: به نظر می‌رسد با قانون رتبه‌بندی معلمان حقوق فرهنگیان به طور متوسط سه تا ۶ میلیون تومان افزایش یافته و در کنار افزایش حقوق، جایگاه معنوی و شان و منزلت معلمان نیز در گروه‌های مختلف حفظ خواهد شد.

نیکزاد گفت: در اجرای این قانون معلوم نیست وزیر آموزش و پرورش به دنبال چه موضوعی است که در روند اجرای آن تعلل و تاخیر ایجاد کرده و بهتر است هر چه سریع‌تر این قانون اجرایی و عملیاتی شود.

معاون حقوقی و امور مجلس وزارت آموزش و پرورش با اعلام آمادگی کامل وزارت آموزش و پرورش برای اجرایی کردن طرح رتبه بندی درباره آخرین وضعیت این طرح گفت: آمادگی کامل اجرایی کردن این طرح از سوی وزارت آموزش و پرورش وجود دارد و با توجه به مهلت داده شده منتظر هستیم که دولت تاییدیه این پیش‌نویس را به ما ابلاغ و آن را نهایی کند.

به گفته این مسئول وزیر به تمامی استان‌ها و ۷۵۰ رئیس اداره، کار تنظیم اطلاعات معلمان زیرمجموعه خود را بر اساس امتیاز ابلاغ کرده است.

او گفت: ما در آموزش و پرورش برای این طرح موظفیم که ۸۰۴ هزار معلم را بر اساس امتیازاتی که کسب می‌کنند به گروه‌های پنج‌گانه آموزشیارمعلم، مربی معلم، استادیار معلم و دانش‌یار معلم و استاد معلم تقسیم کنیم.

فرهنگیان و معلمین می‌توانند درباره اجرایی شدن این طرح نظرات خود را با ما در میان بگذارند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۶۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
بنده خدا
۲۳:۱۵ ۳۰ خرداد ۱۴۰۱
اقایان محترم .مامعلمان تنهاچیزی که برا ی ما دلچسب وخواندنی .شنیدنی ومقبول است ،اجراوصدور احکام رتبه‌بندی وپرداخت معوقات ان است.پاداش ما بازنشسته های 1400راهم پرداخت نمایید.والبته همسان سازی بازنشسته ها انجام شود.خواهشا لطفا توجه کنید ومارا درک کنیدوملاحظه فرمایید.تشکر.
Iran (Islamic Republic of)
بنده خدا
۲۲:۵۲ ۳۰ خرداد ۱۴۰۱
سلام.اقای وزیر محترم.لطفا رتبه‌بندی رادرلحظات اخر بهاراجراکنید.ونگذارید بهار معلمان شریف تبدیل به خزان شود.تلاشتان را بکنید که سومین قولتان ،اولین قول واخرین قول برااجرای سریعتر رتبه‌بندی باشد.ما معلمان تا اخرین روزبهارچشم امیدمان اول بخداوبعد بدست شما برای اجرای رتبه‌بندی است.تشکر.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۶ ۳۰ خرداد ۱۴۰۱
به نظر من فقط و فقط رتبه بندی رو اجرایی کنید و احکام آن را صادر کنید
و شیرینی آن را در کام ما معلمین از این تلخ تر نکنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۴۳ ۲۷ خرداد ۱۴۰۱
خجالت آور که شهریور امسال هم رسید و شما با این رتبه بندی گلاویز هستین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۰ ۲۳ خرداد ۱۴۰۱
تنها راه علاج کشور کاهش ۵۰ درصدی کارمندان و حقوق بگیران دولته.هیچ کشوری درجهان قادر نیس به ۲۰ درصد جمعیتش ماهیانه تا ابد حقوق بده و ۹۰ درصد مردمشو یارانه بگیر کنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۳ ۲۳ خرداد ۱۴۰۱
اداره آموزش و پرورش باید مخارجشو پایین بیاره.بهره وری رو بالا ببره.آموزش هارو هم تا اونجا که میتونه از راه دور اجرا کنه
آموزش دروس دینی قرآن عربی پرورشی باید دراختیار پدرمادر و مساجد محل باشه تاهم رایگان بشه هم ۱۵۰ هزار مربی اضافه با حقوق استخدام نشه هم وقت این دروس برای دروس کاربردی گذاشته بشه
کارمندان اداراتش هم باید تا یک چهارم تقلیل پیدا کنه
یک میلیون و ۲۰۰ هزار کارمند حقوق بگیر آموزش پرورش واقعا زیاده و میتونه تا ۹۰۰ هزار نفر کاهش پیدا کنه
۹۶ درصد بودجه آموزش پرورش صرف حقوق میشه که چیزی برای تجهیز مدارس.وسایل کمک آموزشی.تجهیز آزمایشگاه.وسایل سرمایشی گرمایشی استاندارد و غیره نمیمونه که واقعا تاسف داره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۱ ۲۳ خرداد ۱۴۰۱
چرا هر روز خبری از افزایش حقوق معلمین می نویسید؟
Iran (Islamic Republic of)
فرهاد
۱۲:۵۳ ۲۳ خرداد ۱۴۰۱
آموزش و پرورش مثل کاروانسرا و طویله شده که همه ی ارگان ها بهش سرک می کشند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۴ ۲۳ خرداد ۱۴۰۱
یکی بود که اون دیگه حسرت فامیل معلم شو میخورد مگفت با اینکه فامیلم هست حسرت شو میخورم که چرا سه ماه تابستون تعطیل وای خدا شکرت که نون معلم ها دست بنده ها نیست دست خداست
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۰۰:۱۹ ۲۳ خرداد ۱۴۰۱
یک و خورده ای به من اضافه میشه

بانکیا امسال ۴۰درصد افزایش داشتن
پتروشیمی ۴۸درصد افزایش داشته

لعنت به خودمون که اومدیم و معلم شدیم

من که دنبال وامم برا خرید ایسوزو و باربری

ماهی حداقل ۴۰تومن داره
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۹:۳۵ ۲۲ خرداد ۱۴۰۱
خنده داره ،کدوم رتبه بندی ؟ کدوم شروع بزرگ؟ راستی راستی وزارت آموزش و پرورش خودش هم باورش شده که به این بگه رتبه بندی !!! اگه با اجرای این طرح حقوق معلمین مظلوم پا به پای اساتید دانشگاهی پیش می رفت می شد رتبه بندی اما دیگه نیست معلمی که با 32 سال سابقه و مزایای کارشناسی ارشد و ایثارگری و اینا حقوقش هنوز به 10میلیون نرسیده با اضافه شدن 7،8 میلیون کجاش میشه رتبه بندی؟ آره این هم مثل دفعات فقط عنوانش رتبه بندیه و نمی توان انتطار معجزه در عرصه تعلیم و تربیت از این طرح داشت.!!
Iran (Islamic Republic of)
حسین
۱۸:۴۷ ۲۲ خرداد ۱۴۰۱
این اسم رتبه بندی مسخره ترین اسم برای این افزایش حقوق ناچیز هست.اگه دولت به قانون عمل می کرد و حقوق رو امسال براساس تورم سالیانه می داد،مطمئن باشید بهتر از این طرح ناقص و مسخره بود.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۷ ۲۲ خرداد ۱۴۰۱
اگر بند های مربوط به رتبه بندی تغییر نکنه فاجعه ست کشور با این همه مقاله دانشگاهی چه پیشرفتی کرده که حالا برای چاپ شدن مقالات معلمان هم امتیاز زیادی قرار میدید با حقوقی که میدید انتظاردارید معلم بعد از کلاس هم بشینه به فکر مقاله باشه الان خیلی از همکاران من فقط برای بالابردن امتیاز خودشون میخوان فوق لیسانس بگیرن بدون اینکه هیچ تاثیری در نحوه تدریس و علم اونا داشته باشه درسته علم یک معلم درسته اما باید همه اینها بازنگری بشه
Iran (Islamic Republic of)
امیرگشمرد جوان
۱۵:۳۷ ۲۲ خرداد ۱۴۰۱
بازهم معلما، خوش بحالشون که هر روز حقوقشون زیادتر میشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۷ ۲۲ خرداد ۱۴۰۱
ای خدا .بابا ول این حرفها کن که تمومی نداره. طرح ساماندهی کارکنان دولت که با 190امضا وباقید دوفوریت اومد مجلس چیشد؟هربار یه چیزی میشه یه بار اتیش نیست یه بار هیزم نیست یه بارم جهنم تعطیله!! هزاران کارگر شرکتی وپیمانکاری با خانواده منتظر وچشم انتظار تصویب این طرح خداپسند هستند.
Iran (Islamic Republic of)
حبیب
۱۴:۵۷ ۲۲ خرداد ۱۴۰۱
با سلام: شما رو به قرآن قسم میدیم دست از سر معلمان بردارید بزارید با درد خودمون بسوزیم، خدا نابود کنه کسانی رو که معلم رو به این روز انداختن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۷ ۲۲ خرداد ۱۴۰۱
طرح افزایش فوق العاده خاص پرستاران با ضریب 3چیشد ؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۶ ۲۲ خرداد ۱۴۰۱
طرح ساماندهی کارکنان دولت چیشد اونکه قدیمی تر از این طرح هست؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۲ ۲۲ خرداد ۱۴۰۱
همش معلم معلم معلم پس چه کسی به داد نیروهای خدماتی آموزش و پرورش میرسه کی میخواد از حق وحقوق ما بگه بیرحمی حدی داره خدا جای حقه خدا کریمه... ما کارمون با خدا درست میکنم نه با دزد
Iran (Islamic Republic of)
علیرضا
۱۳:۳۰ ۲۲ خرداد ۱۴۰۱
اعلام کردن 31 شهریور قابل اجرا هستش اینجانب 1/7/1400 رسما بازنشسته شده ام گذشته از سه ماه حقوق ندادن جالب اینجاست که میگن رتبه بندی شامل شما نمی شود

حالا جالب تر اینکه وقتی سراغ واریز سنوات بازنشستگی میرم میگن هنوز وقتش نشده شدیم چوب دو سر طلا .من که متوجه نشدم آقای وزیر و آقایون مسئول تکلیف چی

هست؟ نکنه باید از روی درس تصمیم کبری حالا حالاها بنویسیم.!!!! لطفا یک بنده خدایی که حرفش رو قبول دارن به داد ما برسه تا بعد از سی سال خدمت بی منت راحتر اجاره

نشینی را برای خانواده ام آسان نمایم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۰ ۳۰ خرداد ۱۴۰۱
سلام دوست عزیز .طبق فرمایش بزرگوارن وزارت ،دولت ومجلس محترم شامل بازنشسته های یکم مهرماه بکهزاروچهارصدمیشود.منم 1/7/1400بازنشسته شدم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۴ ۲۲ خرداد ۱۴۰۱
بخوره توی سرتون! سه تا شش میلیون یعنی همه سه تا سه و نیم بیشتر نمیگیرند اونم تو این مدت تأخیر و با این تورم پول دوبار مغازه رفتنه! اینم اضافه کنید به حقوقهای نجومی مدیران ارشد و هیئت‌علمی‌ها و پزشکان و وکلا و وزرا!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۱ ۲۲ خرداد ۱۴۰۱
به نومعلمان یک میلیون پانصد اضافه میشه اونم با کسورات و... در ضمن هنوز متن تغییرات آیین نامه مشخص نیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۸ ۲۲ خرداد ۱۴۰۱
لطفا به هرچی اعتقاد دارید قسم تان می دهیم دست از سر معلمان بردارید.
شما رسانه های خیرتان به معلمان نمی رسد.
Iran (Islamic Republic of)
نور
۱۲:۵۶ ۲۲ خرداد ۱۴۰۱
خداییش اگر انعکاس اخبار رتبه بندی نباشه، شما رسانه ای ها از نون خوردن میفتید!! خخخ
Iran (Islamic Republic of)
فرهنگی
۱۲:۵۳ ۲۲ خرداد ۱۴۰۱
با سلام خدایی خیلی بی عدالتیه ما که نیروی اداری با یگان وانباردارهستیم با پست اداری ونیز نیروهای خدماتی جزو این رتبه بندی نمی شویم 2سال پیش هم حقوق معلمان خیلی افزایش داشت اگه امسال هم فقط معلمان را شامل شود مانند زمان شاه فاصله طبقاتی فرهنگیان زیاد می شود .ساعت کاری نیروهای اداری وخدماتی از معلمان زیادتر ولی حقوق واضافه کاری کمتر .حتی ساعات اضافه کاری در مدارس برای مدیر ومعاونان که زیاد در مدارس حضور ندارند بالای 70ساعت رد می شود ولی سرایدار که 24ساعت در مدارس حضور دارند 36ساعت رد می شود این کجای عدالت است
Iran (Islamic Republic of)
امین
۱۲:۴۷ ۲۲ خرداد ۱۴۰۱
کار تنظیم اطلاعات معلمان زیرمجموعه به مدیران بر اساس امتیاز ابلاغ نشده است.
Iran (Islamic Republic of)
امین
۱۲:۴۷ ۲۲ خرداد ۱۴۰۱
کار تنظیم اطلاعات معلمان زیرمجموعه به مدیران بر اساس امتیاز ابلاغ نشده است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۲ ۲۲ خرداد ۱۴۰۱
همه اقشار حقوقی حقوقی چون مسکن رفت وامد و حق لباس و فلان فلان می گیرند وبدون دزمون ورتبه بندی بر خورداری دز مزایای شغلی می شوند جز معلمان به جرم اینکه خودشان عهدار تربیت سای مشا غل هستند .ایا می شود بگوید ما معلمان چطور دز تربیت شدکان خودمون بخواهیم حالا که وزیر شدی حالا که وکیل شدی پا روی حق وموزشگر خود مگذار
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۱ ۲۲ خرداد ۱۴۰۱
سلام ، لطفا درمورد رتبه بندی معلمین بازنشسته هم که سال قبل بازنشسته شده برابر مصوبه مجلس رسیدگی تا از احکام رتبه بندی ومزایا ی آن بهر ه مند شوند باتشکر.
Iran (Islamic Republic of)
دوست
۱۱:۴۸ ۲۲ خرداد ۱۴۰۱
تا کی میخواهید فقط واژه رتبه بندی را در خبرهایتان بگنجانید تا زمانی که احکام قشر معلم زده نشود و معلمان عزیز این حق را دریافت ننمایند این اخبار و صحبت ها ارزش شنیدن هم ندارد . چندین سال است حرف از رتبه بندی می زنید چرا دل معلمان را یا وعده ها خون کرده اید .
Iran (Islamic Republic of)
7891
۱۱:۴۸ ۲۲ خرداد ۱۴۰۱
ما چپ دست ها همیشه با هر چیزی که ساخته میشه مشکل داریم. اخه تمام وسایل برای دست راست ساخته میشه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۴ ۲۲ خرداد ۱۴۰۱
پس چرا مصوبه هیات دولت جهت اجرای سازوکارش ابلاغ نمیشه ؟ مگه تا 23 خرداد مهلت ابلاغش نیست؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۲ ۲۲ خرداد ۱۴۰۱
خیلی از معلما حقشون نیست از نظر اموزشی و اخلاق در سطح پایینی هستن نظارتی هم وجود نداره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۱ ۲۲ خرداد ۱۴۰۱
از این به بعد با قدرت بیشتری بچه ها رو میزنن!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۴ ۲۲ خرداد ۱۴۰۱
هیچ معلمی با بچه ها دشمن نیست یه کم معرفت داشته باش
Iran (Islamic Republic of)
حافظی
۲۱:۲۵ ۲۲ خرداد ۱۴۰۱
خدا میدونه که از مادر براشون بهتر بودیم. ولی همیشه حقمون پایمال شده.
Iran (Islamic Republic of)
عباسقلی خورشیدی
۱۱:۲۹ ۲۲ خرداد ۱۴۰۱
من تعجب می کنم از دوستانیکه نظر میدن درباره حقوق معلما، و با بقیه مشاغل مقایصه میکنن، معلمی شغل انبیاست، خارج از زحمت و خستگیش باید حقوقش بیشتر باشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۴ ۲۲ خرداد ۱۴۰۱
مقایسه اینجوری هست ، جناب معلم بی سواد. نه اینجوری مقایصه!!!!!!!!!!
این حقوقی که میگیری نصف آن اضافه هست. بیسواد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۲ ۲۳ خرداد ۱۴۰۱
ایا اخلاقتون مثل انبیا هست؟؟!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۸ ۲۲ خرداد ۱۴۰۱
هر چه سریع تر اجرا بشه ، بخدا گرانی کمرمان رو شکسته، نمی تونم برخی از ساده ترین وسایل رو برای خانواده ام تامین کنم و شرمسارم. گرانی ها از بس زیاد است که حتی لباس خریدن هم آرزو شده
Iran (Islamic Republic of)
ولی خلیل طهماسبی
۱۱:۲۷ ۲۲ خرداد ۱۴۰۱
این افزایش ها خوب هست، ولی موقعی که با کشورهای دیگه مقایسه میشه ناچیزه، معلمای بقیه کشورها دارای تعطیلی های بیشتر، و مزایایی بیشتر هستن،
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۵ ۲۲ خرداد ۱۴۰۱
بازم خداروشکر، ممنونم از رئیس جمهور انقلابی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۵ ۲۲ خرداد ۱۴۰۱
اینهمه حقوق معلما را اضافه میکنن، بازم همش آه و ناله می کنن و کاسه گدایی به دست میگیرن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۱ ۲۲ خرداد ۱۴۰۱
مودب باش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۷ ۲۲ خرداد ۱۴۰۱
کو کجاست؟ از این حرفا زیاد میزنن نصف سال رو هم که خوردن بهمون ندادن .حالا خدا تومن هم میره برای مالیات چیزی دست نا رو نمیگیره. ما هم کاسه گدایی دستمون نیست.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۴ ۲۲ خرداد ۱۴۰۱
کاش ما هم معلم بودیم، هر روز یه حکم افزایش حقوق میگیرن و نصف سال هم تعطیلن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۵ ۲۲ خرداد ۱۴۰۱
هر کسی شایسته نعلمی نیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۳ ۲۲ خرداد ۱۴۰۱
کاش همینطور که میگفتی بود. کاش میتونستی معلم بشی و ببینی این چیزایی رو که میگی و می بینی اما هیچ معلمی تا حالا ندیده.
Iran (Islamic Republic of)
مشی بازلی رضایی
۱۱:۲۳ ۲۲ خرداد ۱۴۰۱
خوشا بحال معلمان
Iran (Islamic Republic of)
عباس
۱۱:۰۵ ۲۲ خرداد ۱۴۰۱
سلام، به نظرم این طرح به اینجوری ها اجرا نخواهد شد ،زیرا در بدنه دولت و شخص وزیر ،هیچ انگیزه و علاقه ای به اجرای آن دیده نمی شود . رئیس جمهور مردمی و محترم باید فکری به حال زار فرهنگیان کند که از سختی معیشت و بی پولی به ستوه آمده اند
Iran (Islamic Republic of)
پسرخاله
۱۰:۴۹ ۲۲ خرداد ۱۴۰۱
سلام. خواهشمندیم کمتر از رتبه بندی صحبت بشه. مدام از رتبه بندی حرف زدن جز ذلیل کردن فرهنگیان هدف خاصی نداره. اگه هم اجرا بشه به دریافتی ادارات و سازمانهای دیگه هم نمیرسه بدون اینکه از رسانه ها و تلویزیون و ... گفته باشند. متاسفیم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۸ ۲۲ خرداد ۱۴۰۱
بیچاره معلم که نمیدونه فکر حقوق اجاره خونه باشه یا فکر درس دانش اموز
Iran (Islamic Republic of)
یاسان
۱۰:۴۵ ۲۲ خرداد ۱۴۰۱
میانگین ۳ تا ۶ میلیون اضافه میشه؟!!! چرا دروغ تحویل مردم میدین!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۴ ۲۲ خرداد ۱۴۰۱
این معلمای بدبخت رو دق‌مرگ کردید بابا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۱ ۲۲ خرداد ۱۴۰۱
از بابت زحمات وزیر دلسوز که رتبه بندی معلمین رو اجرا و آن را تعیین تکلیف کردند از جانب جامعه معلمین تشکر مینمایم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۹ ۲۲ خرداد ۱۴۰۱
خیلی زحمت می کشن در۳سال کرونا تابستونا عیدها زمستونا صبح تاشب سرکلاس اصلا به خورد و خوراکشون نمی رسن باید اضافه کاری تابستون عیدنوروزهم بهشون داده شود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۵ ۲۲ خرداد ۱۴۰۱
افزایش ها 1/5 به بالا است که البته هم شرایط دارد هم با کسر بازنشستگی، بیمه و مالیات و... خالص یک میلیون!! اما خبر از ارگان های دیگه است که بدون مصوبات 12 ساله انواع رفاهیات و افزایش حقوق دارند ظلمی که به فرهنگیان شد هیچ جا نشد اگر راست می گویید اول همسان سازی کنید بعد رتبه بندی
Iran (Islamic Republic of)
*
۰۹:۳۶ ۲۲ خرداد ۱۴۰۱
ما همچنان منتظریم ، اما خبری نیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۰۹ ۲۲ خرداد ۱۴۰۱
امیدوار بود آدمی به خیر کسان

مرا به خیر تو امید نیست، شر مرسان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۴۷ ۲۲ خرداد ۱۴۰۱
فرهنگیان از قبل رتبه بندی شده اند ورتبه های یک تا پنج را دارند تنها باید افزایش ها اعمال شود
Iran (Islamic Republic of)
احمد
۰۸:۴۱ ۲۲ خرداد ۱۴۰۱
باشگاه خبرنگاران باور نکن.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۳۸ ۲۲ خرداد ۱۴۰۱
معلم بودن=فقر مطلق
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۲۸ ۲۲ خرداد ۱۴۰۱
سلام ما معلم ها رتبه بندی نمیخواهیم.
در سالی مه تورم بالای 50درصد است، افزایش حقوق 10درصدی به دور از عدالت است.
اگر افزایش حقوق موجب تورم می شود،پس چرا با اینکه افزایش حقوقی نداریم، تورم بالا سر جایش باقیست؟
آخرین اخبار