فرهنگ پیش نیاز هر کاری در جوامع امروزی است

دبیر شورای فرهنگ عمومی شهرستان گتوند گفت: اگر فرهنگ در بین مسئولین دغدغه شود قطعا خیلی از آسیب‌های اجتماعی در جامعه کم می‌شود.

حمید بهداروندی گفت: وقتی در یک جامعه الگویی برای مصرف طراحی و فرهنگ سازی نشود قطعاً آن جامعه دچار مشکل خواهد شد.

به گفته او یکی از مهمترین موضوعات پیشنهادی امام جمعه و رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان گتوند در سومین جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان بهینه سازی الگوی مصرف انرژی است.

سومین جلسه شورای فرهنگ عمومی، اخلاق مدیران و شورای امر به معروف و نهی از منکر همزمان با جلسه شورای اداری شهرستان گتوند سه شنبه ۲۴ خرداد ۱۴۰۱ با حضور مسئولان شهرستان در مصلای نماز جمعه گتوند برگزار شد.

امام جمعه شهرستان گتوند گفت: مردم در دوران امام رضا (ع) با اعتقاد به این امام و با مشرف شدن به حرم او و استفاده از آموزه‌های دینی امام هشتم ولایت، به مقام و مرتبه‌ای بالا رسیدند؛ و فردای قیامت آن قدر وسعت اعمالشان لبریز از تقوا و حسناتی است، که به سبب ساده آموزی از علی بن موسی الرضا نسیبشان شد، و این باعث می‌شود که فردای قیامت شاداب و مسرور با خداوند متعال روبرو شوند.

به گفته او هر وقت به اسلام ضربه‌ای وارد شد، از وجود افراد مقدس نما و حزب اله نمایی بود، که در دوران امام علی (ع) هم از این افراد کم نداشتیم، این افراد امام علی (ع) را اذیت می‌کردند و این درسی است برای تاریخ

حسین اسدی پور فرماندار شهرستان گتوند گفت: از مدیران ادارات انتظار می‌رود که ارتباطشان را با مدیران کل داشته باشند، و مشکلات شهر را با مدیران کل در میان بگذارند.

در خصوص فضای مجازی و صحبت‌هایی که امروز شد، کار‌هایی در کشور، استان و شهرستان انجام شده است، و مدیران ما زحمات شبانه روزی می‌کشند، وکار‌های خوبی در حال انجام است.

انتظار می‌رود در فضای مجازی همه کار‌ها دیده شوند، هم کار‌های مثبت اگر وجود دارد و انجام شده است هم کم کاری اگر وجود دارد دیده و تذکر داده شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.