‌اخبار نیروی انتظامی استان قزوین؛

قاچاقچیان شیشه راهی زندان شدند/اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی

مهم‌ترین حوادث قزوین امروز پنجشنبه بیست و ششم خرداد ۱۴۰۱ را در این بسته خبری بخوانید.

سرهنگ فرهاد علی بیگی رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قزوین گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان حین کنترل خودرو‌های عبوری در عوارضی" قزوین-کرج" به یک دستگاه خودرو سواری پژو ۲۰۶ که با ۳ سرنشین در حال حرکت بود، مشکوک و دستور توقف آن را صادر کردند.

 راننده خودرو بدون توجه به دستور ایست ماموران با افزایش سرعت قصد متواری شدن از محل را داشت که در تعقیب و گریز صورت گرفته متوقف و سرنشینان آن دستگیر شدند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان، با اشاره به اینکه در بازرسی از خودرو ۲ کیلو گرم شیشه، که به صورت ماهرانه جاساز شده بود کشف شد، خاطرنشان کرد: متهمان با تشکیل پرونده مقدماتی به مراجع قضائی معرفی شدند.

اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی در قزوین

سرهنگ بیژن خدایی فرمانده انتظامی شهرستان قزوین گفت:با توجه به در پیش بودن فصل تابستان و اسقبال مردمی در استفاده از تفرجگاه ها، اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی و پاکسازی این مناطق در دستور کار ماموران انتظامی شهرستان قزوین قرار گرفت.

 در این خصوص تیم‌های عملیاتی متشکل از ماموران یگان امداد و کارکنان کلانتری تشکیل و بخشی از تفرجگاه‌های و مناطق تفریحی در سطح شهر مورد بازدید قرار گرفت.

دستگیری ۷ نفر معتاد متجاهر، توقیف یک دستگاه موتور سیکلت، کشف یک قبضه سلاح سرد و تعدادی آلات و ادوات مصرف و توزین مواد مخدر از توفیقات این عملیات بود.

این طرح به طور مستمر در دستور کار بوده و در نقاط دیگر شهر اجرا خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار