با حضور معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیر عامل شرکت فولاد مبارکه اصفهان تفاهم نامه همکاری بین راه آهن و شرکت فولاد مبارکه امضا شد.

 مدیر عامل شرکت فولادمبارکه گفت: در این تفاهم نامه مقرر شده تا شرکت فولادمبارکه در تعمیر، تجهیز و خریداری لوکوموتیو با شرکت راه آهن ایران همکاری موثر داشته باشد.

محمد یاسر طیب نیا می گوید: بیش از ۶۰ رصد از واردات و مواد اولیه این شرکت از طریق راه آهن تامین میشود. مقرر شد با همکاری شرکت راه آهن ایران در خریداری و تامین لوکوموتیو و در کنار آن تجهیز و تعمیر لوکوموتیو‌های در حال استفاده با راه آهن همکاری داشته باشند.

او گفت: در حال حاضر ۱۰ لوکوموتیو برای این شرکت خریداری وبا هماهنگی‌های انجام شده قرار است ۴۰ لوکوموتیو دیگر به ناوگان معدنی کشور از سوی شرکت فولاد مبارکه برای راه آهن ایران تامین شود.

مدیر عامل شرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران نیز در این مراسم گفت: فولاد مبارکه مهمترین شرکت فولادی کشور است که بسیاری از خطوط راه آهن برای تامین مواد مورد نیاز این شرکت در سراسر کشور فعالیت می‌کند.

سید میعاد صالحی معتقد است: با امضای این تفاهم نامه گام بلندی در توسعه صنعت ریلی کشور در حوزه باربری معدنی براشته می‌شو د و قرار است این همکاری در زیر ساخت‌های دیگر ریلی کشور هم با فولاد مبارکه برای سال‌های آینده ادامه داشته باشد.

او گفت: توسعه صنعت ریلی کشور و افزایش لوکوموتیو‌ها سبب خواهد شد تا در کنار شرکت فولاد مبارکه دیگر شرکت‌های حوزه صنعت کشور هم از مزایای این تفاهم نامه بهره‌مند شوند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.