تولیت آستان مقدس حضرت شاهچراغ (ع) با تاکید بر اینکه بزرگترین انقلاب مردمی جهان در ایران و با خون شهدا رقم خورد، گفت: امروز هم قیام الله است که مقابل دشمن ایستاده و برگ برنده ما همین الهی بودن انقلاب است.

آیت الله کلانتری در یادواره "شهدای آغازگر انقلاب" که در حرم سوم اهل بیت (ع) برگزار شد، گفت: پیشکسوتان انقلاب، اموال انقلاب محسوب می‌شوند و شهدای موتلفه، مومنان نابی بودند که در سخت‌ترین شرایط، در عصر غربت و رنج، شکنجه و سیطره طاغوت، خالصانه با امام (ره) بیعت کردند و ماندند و امروز هم اعضای موتلفه، همراه با انقلاب اسلامی و مقام معظم رهبری(مدظله العالی) هستند.

او گفت: هدف امام راحل (ره) از انقلاب اسلامی، قیام الله بوده است، پیشکسوتان انقلاب با آغاز مبارزات، همه وجود خود را در طبق اخلاص گذاشتند و برخی حتی هیچ نشانی از آنها باقی نمانده اما برکت خونشان به ثمر نشست و آثار و نتایج ایثارگری هایشان تا به امروز ادامه دارد.

تولیت حرم مطهر گفت: اگر چارچوب‌های قیام براساس قرآن، اسلام و نگاه مومنانه نباشد هیچ ارزشی ندارد و امام خمینی (ره) نیز بارها بر این نکته تاکید کردند و همیشه تا پایان عمر بر این چارچوب، مُصِر بودند.

او گفت: مبارزه در قاموس حضرت امام ( ره) یعنی قیام برای خدا، کسانی مانند شهیدان موتلفه که در کنار امام خمینی(ره) قرار گرفتند، خالصانه کنار ایشان بودند و به برکت خون آن ها، انقلاب اسلامی، مسیر خود را به درستی طی کرد‌.

کلانتری گفت: در سال ۵۷ بزرگ‌ترین انقلاب مردمی جهان در طول تاریخ با خون شهدا به سرانجام رسید، حتی دشمنان به این موضوع اذعان دارند و معترف هستند که بزرگترین انقلاب مردمی جهان، انقلاب اسلامی ایران است. امروز هم قیام الله است که مقابل دشمن ایستاده و برگ برنده ما همین الهی بودن انقلاب است.

دبیر حزب مؤتلفه اسلامی در استان فارس نیز در ادامه این جلسه به نگرانی نیرو‌های انقلاب از وجود نیرو‌های دولت قبل که در بدنه مدیریت دولت سیزدهم مشغول به کار هستند اشاره و گفت: نیرو‌هایی از دولت قبل همچنان سر کار هستتد که نه تنها از تعهد و کارآمدی بر خوردار نیستند که در این شرایط سخت اقتصادی، چوب لای چرخ دولت می‌گذارند.

غلامحسین چوبینی گفت: وقتی نیرو‌های انقلابی سر کار نباشند، طبیعی است که ار کشور با مشکلات متعددی مواجه شویم.

او گفت: انتظار ما این است که صدای ما به گوش مسئولان استانی و کشوری در این باره برسد، امروز عملا نیرو‌های انقلاب اکنون به حاشیه رانده شده‌اند.

دبیر حزب مؤتلفه اسلامی در استان فارس گفت: در برخی شهرستان‌ها نیرو‌هایی سر کار آمده‌اند که با فشار نماینده شهرستان، تحمیل شده‌اند، جای تعجب است که از ١٥ نماینده از ١٨ نماینده فارس گزینه‌های جریان‌های انقلابی هستند، اما در انتصابات دخالت می‌کنند!

چوبینی گفت: در جراحی‌های اقتصادی نیاز به همراهی مدیرانی همسو داریم، چرا که اگر شرایط جنگی اقتصادی فعلی به خوبی برای مردم تبیین نشود با مشکلات عدیده مواجه خواهیم شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار