مدیر عامل خانه مطبوعات خراسان رضوی از پرداخت تسهیلات ۱۵ میلیون تومانی به خبرنگاران عضو خانه مطبوعات این استان خبرداد.

علی پاکباز خسروشاهی گفت: تسهیلات ۱۵ میلیون تومانی به خبرنگاران عضو خانه مطبوعات این استان طبق هماهنگی انجام شده با موسسه اعتباری ملل پرداخت می‌شود.

او گفت: طبق هماهنگی و مساعدت موسسه اعتباری ملل اعضای خانه مطبوعات و رسانه‌های استان وام قرض‌الحسنه ۱۵ میلیون تومانی دریافت می‌کنند که پرداخت این تسهیلات با اقساط ۲۴ ماهه بدون سپرده‌گذاری و بر اساس اولویت ثبت‌نام پرداخت خواهد شد.

مدیر عامل خانه مطبوعات خراسان رضوی گفت: خبرنگاران عضو خانه مطبوعات در صورت تمایل به دریافت وام مزبور به پایگاه اینترنتی خانه مطبوعات خراسان رضوی جهت ثبت‌نام مراجعه کنند.

خسروشاهی گفت: خبرنگاران برای سهولت در پرداخت این تسهیلات به شعب در دسترس موسسه اعتباری ملل جهت افتتاح حساب اقدام کنند.

او گفت: تفاهم‌نامه همکاری نیز جهت ارائه خدمات رفاهی و تفریحی به جامعه خبری استان با نهاد‌ها و سازمان‌های دولتی و غیر دولتی منعقد شده که امضای تفاهم‌نامه با موسسه تربیت بدنی بنیاد کرامت رضوی با شرایط ایده‌آل برای اعضای خانه مطبوعات از آن جمله است.

مدیر خانه مطبوعات خراسان گفت: بر اساس این تفاهم‌نامه‌ها اعضای خانه مطبوعات می‌توانند جهت استفاده از اماکن ورزشی و ثبت‌نام فرزندان برای استفاده از برنامه‌های آموزشی و اوقات فراغت در موسسه تربیت بدنی بنیاد کرامت رضوی از تخفیف ۲۰ درصدی استفاده کنند.

خسروشاهی گفت: اکنون حدود ۴۰۰ نفر از خبرنگاران و اهالی رسانه و مطبوعات در خانه مطبوعات استان عضویت دارند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.