مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب کهگیلویه و بویراحمد گفت: بیش از ۲۸۰ میلیارد ریال اعتبار به پروژه آبرسانی در شهرستان های کهگیلویه و بهمئی تخصیص داده شد.

اسفندیار برخه  گفت: پروژه آبرسانی مجتمع دهدشت غربی یکی از پروژه های مهم در حال اجراست، پیش بینی اجرای ۴۱ کیلومتر خط لوله انتقال که بیش از ۲۸ کیلومتر آن عملیاتی شده است و مخزن به متراژ ۲۰۰ متر مکعب با اعتبار افزون بر ۲۱۵ میلیارد ریال در حال انجام می باشد.

او می گوید: ۱۵ روستا با جمعیتی بیش از ۶ هزار و ۵۰۰ تن از خدمات این مجتمع بزرگ آبرسانی که بخش هایی از آن بیش از ۷۰ درصد هم پیشرفت فیزیکی دارند، در شهرستان کهگیلویه بهره مند خواهند شد.

به گفته مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان، مجتمع آبرسانی به شهرستان بهمئی از سد کوثر از دیگر پروژه های فعال آب و فاضلاب است، این پروژه برای ۲ روستا با جمعیتی بالغ بر هزار و  ۲۰۰ تن و با اجرای ۱۷ کیلومتر خط لوله، زمین به پیمانکار تحویل شده است و این پروژه هم با اعتباری به میزان ۶۵ میلیارد ریال به زودی آغاز به کار می‌کند.

او می گوید: پروژه های آبرسانی در حوزه محرومیت زدایی به شهرستان های کهگیلویه و بویراحمد با همکاری بسیج سازندگی در حال اجرا است و با اتمام این پروژه ها شاهد تحول جدی و فراگیر در دسترسی به آب شرب پایدار به ویژه در روستاها خواهیم بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.