رئیس پلیس راهور استان قم گفت: سال گذشته ۴۳درصد تصادفات منجر به فوت مربوط به عابران پیاده بود که بیشتر این عابرین بالای ۶۰سال سن داشته اند.

سرهنگ غلامرضا صدفی  گفت: سال گذشته ۴۳درصد تصادفات منجر به فوت مربوط به عابران پیاده بود که بیشتر این عابرین بالای ۶۰سال سن داشته اند.

 رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی استان قم گفت: بر اساس آمار، بی توجهی به جلو، علت ۳۵ درصد تصادفات است و استفاده از تلفن همراه نیز متاسفانه به یک موضوع همه‌گیر تبدیل شده است که حوادث بسیاری را درپی دارد.

او گفت: با تلاش‌های انجام شده پس از ۶ سال متوالی که آمار تصادفات منجر به فوت راکبان موتور سیکلت صعودی بود؛ سال گذشته این آمار ۱۹ درصد کاهش یافت.

سرهنگ صدفی گفت در بحث اطلاع‌رسانی، فرهنگ‌سازی و کنترل فرزندان توسط خانواده‌ها نیازمند اقدامات جدی‌تری هستیم و  در این راستا نیازمند کمک و همراهی اصحاب رسانه هستیم تا حساسیت خانواده‌ها بیش از پیش شود.

سرهنگ صدفی می گوید: تلاش می‌کنیم همه چراغ‌های راهنمایی در سطح شهر قم هوشمند شوند ؛میدان جانبازان گره ترافیکی زیادی ایجاد کرده است که نیازمند برنامه ریزی لازم در این زمینه هستیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار