مهم‌ترین حوادث قزوین امروز شنبه بیست و هشتم خرداد ۱۴۰۱ را در این بسته خبری بخوانید.

سرهنگ کوروش عزیزی فرمانده انتظامی شهرستان تاکستان گفت: در پی کسب خبری مبنی بر دپو مقادیر قابل توجهی کود شیمیایی قاچاق در یکی از انبار‌های شهرستان تاکستان، بررسی موضوع در دستور کار ماموران پلیس امنیت اقتصادی این فرماندهی قرار گرفت.

ماموران با هماهنگی قضایی لازم به همراه نماینده اداره جهاد کشاورزی به انبار مورد نظر اعزام و در بازرسی از آن ۲۵ تن کود شیمیایی قاچاق کشف کردند.

ارزش ریالی محموله کشف شده برابر نظر کارشناسان مربوطه بالغ بر ۲ میلیارد ریال برآورد شده است.

در این عملیات یک نفر دستگیر و با تشکیل پرونده مقدماتی به مراجع قضایی معرفی شد.

کشف ۸۰ راس گوسفند قاچاق در تاکستان

سرهنگ کوروش عزیزی فرمانده انتظامی شهرستان تاکستان گفت: ماموران فرماندهی انتظامی بخش خرمدشت شهرستان تاکستان، حین گشت زنی در حوزه استحفاظی به یک دستگاه کامیون باری که در حال حمل گوسفند زنده بود، مشکوک و دستور توقف آن را صادر کردند.

ماموران پس از توقف خودرو و در بازرسی از آن ۸۰ راس گوسفند قاچاق که فاقد هرگونه مجوز حمل از اداره دامپزشکی بود را کشف و یک نفر را در این خصوص دستگیر کردند.

ارزش ریالی محموله کشف شده برابر نظر کارشناسان مربوطه بالغ بر ۳ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال برآورد شده است.

برگزاری جلسه ارتباط مستقیم مسئولان انتظامی استان با مردم

در راستای برگزاری جلسات ارتباط مستقیم مسئولان انتظامی استان با مردم، جلسه‌ای روز سه شنبه ۳۱ خرداد ماه با حضور"سردار ابراهیمی" و همچنین دیگر مسئولان انتظامی از ساعت ۱۰ و سی دقیقه تا ۱۲ و سی دقیقه در محل دفتر نظارت همگانی بازرسی برگزار می‌شود.

شهروندان می‌توانند برای پیگیری مشکلات مرتبط با نظم و امنیت و ماموریت‌های حوزه کاری پلیس، با حضور در سامانه ۱۹۷ به آدرس: قزوین- بلوار باهنر، ابتدای خیابان عدلیه جنب کلانتری ۱۳ باهنر درخواست‌ها و مشکلات خود را مطرح و پیگیری کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.