رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کرمانشاه با اشاره به فرا رسیدن هفته حقوق بشر آمریکایی، گفت : استان کرمانشاه دارای ۴۳ شهید ترور است.

عباس سروری گفت : ششم الی ۱۲ تیر ماه به نام هفته حقوق بشر آمریکایی توسط رهبر معظم انقلاب نام گذاری شده است.

به گفته رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کرمانشاه در هفته حقوق بشر آمریکایی جنایاتی مانند بمباران شیمیایی سردشت، هدف قرار گرفتن هواپیمای مسافربری کشور، ترور شهید شهید بهشتی و ترور نافرجام رهبر معظم انقلاب در مسجد ابوذر و … به وقوع پیوسته است.

در بمباران شیمیایی شهر سردشت ۱۱۰ نفر توسط هواپیما‌های رژیم بعث عراق به شهادت رسیدند و تعداد بسیار زیادی پس گذشت سالیان متمادی با عوارض شیمیایی زندگی می‌کنند.

 در انفجار ساختمان حزب جمهوری اسلامی آیت الله بهشتی به همراه ۷۲ تن از یاران امام خمینی (ره) به شهادت رسیدند و در جنایت دیگر استکبار جهانی ناو آمریکایی هواپیمای مسافربری جمهور اسلامی ایران را در آب‌های خلیج فارس مورد هدف موشک قرار داد که ۲۹۰ نفر از هموطنانمان به شهادت رسیدند.

 در استان کرمانشاه ۴۳ شهید ترور وجود دارد، منافقین جنایات بسیاری را در کشور رقم زدند و زنان و کودکان بسیاری را در خیابان‌ها به شهادت رساندند و در عملیات مرصاد با تصور اینکه می‌توانند تهران را فتح کنند از مرز‌های غربی وارد کشور شدند، اما در مرصاد توسط رزمندگان اسلام نابود شدند .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.