نماینده، ولی فقیه در آذربایجان‌غربی و امام جمعه ارومیه گفت: امر به معروف و نهی از منکر یکی از مهمترین فرائض دینی بوده که حمایت همه جانبه از آمران و ناهیان آن یک وظیفه همگانی است.

حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی قریشی در نشست مشترک ستاد امر به معروف و نهی از منکر آذربایجان‌غربی با فرماندهی انتظامی استان، گفت: حمایت همه جانبه از آمران به معروف و ناهیان از منکر علاوه بر آن که یک وظیفه همگانی است به نهادهای ذیربط نیز ارتباط دارد.

او می گوید: نیروی انتظامی در اجرای فریضه امر به معروف و نهی از منکر و در حمایت از آمران و ناهیان آن وظایف سنگینی بر عهده داشته و در خط مقدم قرار دارد.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌غربی و امام جمعه ارومیه با بیان اینکه نیروی انتظامی توانسته است بازوی حمایتی مهمی در این زمینه باشد گفت: پشتیبانی این انتظامی از اقدامات ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان و افزایش گشت‌های حمایتی این مجموعه در حوزه‌های مختلف عامل مهمی در تحقق برنامه‌های این ستاد است.

حجت الاسلام قریشی  از فرماندهی انتظامی استان و دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر آذربایجان‌غربی خواست تا با امضای تفاهم نامه‌ای، زمینه اجرای دقیق مصوبات این جلسه و پیگیری امور آن را فراهم کنند.

او گفت: موضوع رعایت حجاب و عفاف در جامعه، از جمله پارک‌ها، دانشگاه‌ها و ادارات، برگزاری مراسم عروسی در باغ ویلاها، رعایت پخش موسیقی در خانه باغ‌ها و جلوگیری از اختلاط در تورهای گردشگری از موارد مهمی است که حضور آمران به معروف و ناهیان منکر در آنها لازم و ضروری است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.