معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی فرماندار خواف گفت: به منظور هوشمندسازی یارانه نان، نصب ۱۴۰ دستگاه کارتخوان هوشمند درتمام نانوایی‌های شهرستان خواف بزودی آغاز خواهد شد.

حسین اسدی در جلسه ساماندهی ومدیریت هوشمند سازی آرد و نان گفت:در راستای هوشمندسازی یارانه نان در کشور، ۱۳۰ دستگاه کارت خوان هوشمند در نانوایی‌های شهرستان خواف نصب می‌شود.

معاون فرماندار خواف همچنین اجرای طرح مردمی سازی توزیع عالادنه یارانه‌ها وجلوگیری از قاچاق آرد و توزیع خارج از شبکه آرد گفت: با این اقدام گسترده، ساماندهی بیشتری بر روی نحوه پخت و توزیع نان صورت خواهد گرفت.

اسدی گفت: انتظار داریم مردم دربحث مدیریت هوشمند سازی آردونان نیز همکاری و همراهی لازم را با نانوایان داشته باشند.

شایان ذکر است در این طرح هیچ محدودیتی در خرید نان مورد نیاز برای مردم وجود ندارد و پس از مجهز شدن تمام نانوایی‌ها به این دستگاه، دریافت یارانه هدفمند از محل پخت نان به نانوایی‌ها پرداخت می‌شود.

مدیر جهاد کشاورزی خواف نیز گفت: ۲ نانوایی در روستای چمن‌آباد و ۲ نانوایی در شهر‌های خواف و سده به دلیل تعطیلی خودسرانه، توزیع آرد خارج از شبکه و کیفیت پایین نان پلمب شد.

رحمان دادپور گفت: تعداد ۱۴ کیسه آرد یارانه‌ای نوع ۲ از یک منزل مسکونی نیز با همکاری پلیس آگاهی، بازرسان مدیریت جهاد کشاورزی، صنعت، معدن و معدن، اتاق اصناف و بسیج اصناف کشف و ضبط شد.

او در پایان گفت: پرونده توسط پلیس به تعزیرات حکومتی ارسال شد و آرد کشف شده بعد از طی مراحل قانونی در چرخه تولید نان قرار می‌گیرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.