سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کاشان مجهز به خودروی ۶ تنی نیمه سنگین جدید عملیاتی شد.

شهردار کاشان گفت: یک دستگاه خودروی هیوندا ۶ تنی (نیمه سنگین)، شاسی و سپس مراحل کاربری سازی آن با اعتباری بیش از ۲ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان از محل درآمد‌های سازمان در قالب اجرای سیزدهمین برنامه از طرح «صد برگ خدمت» شهرداری خریداری و برای انجام ماموریت‌های آتش نشانی کاربری سازی و تجهیز شد.

حسن بخشنده امنیه گفت: خودروی جدید نیمه سنگین  سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کاشان دارای مخازن آب به حجم ۲۵۰۰ لیتری و فوم ۲۰۰ لیتری قابل استفاده برای انجام ماموریت‌های اطفاء حریق و عملیات امداد و نجات است.

او می‌گوید: رویکرد مدیریت شهری برای توسعه امکانات و تجهیزات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی تقویت حوزه ناوگان عملیاتی سازمان است که با خرید این خودروی جدید اطفای حریق انجام شد.

به گفته او، با توجه به توسعه ایستگاه‌ها و افزایش عمر خودرو‌های عملیاتی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی یکی از برنامه‌های شهرداری کاشان مهیا کردن زمینه نوسازی ناوگان خودرویی این سازمان است.

شهردار کاشان گفت: خودرو نردبان هیدرولیکی برای امداد و نجات در ساختمان‌های دارای ارتفاع یکی از اصلی‌ترین تجهیزات مورد نیاز شهرداری است.

بخشنده امنیه گفت: پیگیری‌های متعددی از طریق استانداری و سازمان شهرداری‌ها برای تأمین این خودرو انجام شده که امید است در آینده نزدیک این مطالبه و خواسته مهم نیز محقق شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.