دبیر کل اتحادیه مشاغل تونس از تلاش لابی صهیونیستی برای کشاندن تونس به دایره سازش با تل‌آویو با هدف در تنگنا قرار دادن الجزائر خبر داد.

«نورالدین الطبوبی» گفت: لابی صهیونیستی در شبکه‌های اجتماعی با استفاده از ربات‌های الکترونیکی و دستگاه‌های اطلاعاتی بیگانه پویشی را به راه انداخته تا تونس را به عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی و محاصره الجزائر وادار کند.

به گزارش رأی الیوم، دبیر کل اتحادیه مشاغل تونس پیشتر گفته بود که هر کسی بخواهد بر تونس حکومت کند باید تاریخ را به خوبی بخواند. درباره به بازی گرفتن امنیت ملی تونس هشدار می‌دهیم و هیچ تماسی با فرماندهی ارتش نداریم. به استقلال دستگاه قضایی احترام می‌گذاریم و هیچ نوع استبدادی را نمی‌پذیریم و قبول نخواهیم کرد که هیچ کسی به دنبال سلطه بر دستگاه قضایی باشد.

وزارت خارجه تونس نیز چندی قبل در بیانیه‌ای به گزارش‌های مربوط به سازش بین تونس و رژیم صهیونیستی واکنش نشان داد و تأکید کرد که اخبار برخی رسانه‌ها درباره گفتگو‌های دیپلماتیک تونس با این رژیم را قاطعانه رد می‌کند.

الجزائر از جمله کشور‌هایی است که با هر گونه سازش با رژیم صهیونیستی و حتی عضویت این رژیم در اتحادیه آفریقا مخالفت کرده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Lithuania
ناشناس
۱۵:۰۶ ۰۲ تير ۱۴۰۱
یه یارو رفت تونس، یه نفر دیگه رفت نتونس
آخرین اخبار