رییس کل محاکم عمومی و انقلاب کرمان، رسیدگی به دردمندان جامعه را از ویژگی های برتر شهید بهشتی دانست.

حجت الاسلام محمدامیرابراهیمی در مهدیه مسجد صاحب الزمان (عج) کرمان به مناسبت هفته قوه قضاییه گفت: در دستگاه قضایی استان کرمان بنا داریم بتوانیم خدمتگزار شایسته ای برای همه مردم جامعه باشیم و در جهت احقاق حق، اجرای عدالت و رساندن حق هر ستمدیده به خودش تلاش کنیم .

او می گوید: به فرموده امامین انقلاب اسلامی ایران، این انقلاب دو شهید شاخص دارد که یکی به عنوان یک ملت و یکی به عنوان یک مکتب تعبیر شده است و شهید بهشتی به عنوان یک ملت شناخته می شوند و زمانی که ایشان را از دست دادیم یک امت را از دست دادیم و شهید سلیمانی نیز یک مکتب بودند.

رییس کل محاکم عمومی وانقلاب کرمان گفت: طرز تفکر شهید بهشتی آنچنان حرکتی ایجاد کرده بود که می توانست عدالت را در جامعه ارتقا داده و همه حق جویان و حق طلبان را به سمت دین و دینداری هدایت کند.

محمودی گفت: در صورتی که عدالت در جامعه استوار نباشد، جامعه استوار نخواهد بود و امام علی (ع) در تمامی دستورالعمل هایی که در سراسر بلاد مربوطه می فرمودند در راس آنها ایجاد عدالت و برقراری قسط و عدل در سرلوحه امور بوده است.

حجت الاسلام ابراهیمی می گوید: اگر جامعه برای استقرار عدالت قدم بردارد، از استحکام و ماندگاری بیشتری برخوردارخواهد بود زیرا اساس حکومت بر پایه عدالت است.

به گفته او ،حکومت بدون احقاق حق و عدالت و بدون رساندن حق به ذی حق اعتبار و ارزشی ندارد و شهید والامقام، شهید بهشتی در راستای اقامه حق و ابطال باطل تلاش های مستمر و فراوانی انجام داد و در این مسیر بارها مورد هجمه دشمنانی که او را شناخته بودند، قرار گرفت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار