نتایج آزمون استخدامی آموزش و پرورش هم اکنون روی سایت سازمان سنجش بارگزاری شده است.

 به اطلاع داوطلبان شرکت کننده در نهمین امتحان مشترک فراگیر دستگاه‌های اجرایی کشور ( آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش به تاریخ های برگزاری ۱۵ و ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ ) می‌رساند که كارنامه اعلام نتايج اولیه متقاضیان رشته هاي شغلي مربوط به وزارت مذکور از روز جمعه مورخ ۳ تیر  در درگاه اطلاع رسانی سازمان ‌سنجش آموزش كشور به نشانی: www.sanjesh.org  قرار خواهد گرفت.

لذا متقاضیان پس از دریافت نتیجه آزمون مزبور، درصورتی که براساس نتیجه مندرج در کارنامه آزمون جزء معرفی‌شدگان چندبرابر ظرفیت براي شركت در مرحله بررسی اسناد و مدارک خوداظهاری و مصاحبه استخدامی وزارت آموزش و پرورش هستند، موظفند برای اقدامات بعدی، در تاریخ چهارم تیر به آدرس درگاه اطلاع رسانی اداره کل آموزش و پرورش استان ها به شرح جدول ذیل این اطلاعیه مراجعه و براساس توضيحات و زمان بندی‌های مندرج در اطلاعیه اداره کل آموزش و پرورش مربوطه، از زمان و مکان دقیق مصاحبه استخدامی خود اطلاع یافته و اقدام لازم بعمل آورند. 

 مصاحبه استخدامی از روز دوشنبه مورخ ۶ تیر آغاز و حداکثر تا روز سه شنبه مورخ ۲۱ تیر طبق زمان بندی‌ اعلام شده از سوی اداره کل آموزش وپرورش استان مربوطه (استان شغل محل مورد تقاضا) پایان خواهد یافت.  

 یادآوری های مهم:

 1) براساس نامه شماره 21390 مورخ 1401/03/30 سازمان اداری و استخدامی کشور و در راستای اجرای ماده 15 قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت مصوب مجلس شورای اسلامی مورخ 99/12/26 (موضوع بند 3 در بخش «ج» سایر امتیازات قانونی مندرج در دفترچه راهنمای ثبت نام) امتیاز تخصیص یافته منحصراً در شهرستانهایی که نرخ باروری در آنها 2/5 و کمتر باشد بابت تاهل به داوطلبان مرد تعلق می گیرد.

2) داوطلبان معرفی شده در مرحله بررسی مدارک که متقاضی استفاده از سهمیه بومی از محل بند مربوط به احراز سابقه ده سال سکونت هستند، برای تأیید اطلاعات خوداظهاری مبنی بر بومی شهرستانی، الزامی است فرم استشهاد محلی ( فرم شماره 1 مندرج در ذیل این اطلاعیه) می باشد را تکمیل نموده و پس از تأیید مرجع مربوطه در زمان مراجعه به اداره کل آموزش و پرورش مربوطه جهت بررسی مدارک، به همراه داشته باشند. درصورت عدم ارائه مدارک بومی شهرستانی، امتیاز بومی از نمره مکتسبه کسر خواهد شد و وضعیت داوطلب براساس نمره مکتسبه جدید در رقابت با سایر متقاضیان ملاک عمل قرار خواهد گرفت.

3) عدم مراجعه متقاضی در مهلت اعلام شده براساس اطلاعیه اداره کل آموزش و پرورش استان مربوطه، برای شرکت در مرحله بررسی مدارک و مستندات و یا انجام مصاحبه استخدامی، به منزله انصراف داوطلب از سایر مراحل استخدام تلقی می‌شود.

4) در صورت تایید مدارک و مستندات داوطلبان، از افراد واجد شرایط، مصاحبه استخدامی بعمل خواهد آمد. ضمناً پس از شركت در مرحله مصاحبه استخدامی، افراد پذیرفته شده به ترتیب نمرات مکتسبه در هر یک از سهمیه های استخدامی و به ترتیب نمرات فضلی براي انجام سایر مراحل استخدامی به اداره کل آموزش و پرورش استان مربوطه معرفي خواهند شد. 

5) متقاضیان درصورت داشتن هرگونه ابهام و سوال در خصوص نمرات مکتسبه و نتایج اولیه آزمون، می توانند نسبت به ثبت درخواست خود حداکثر تا تاریخ 1400/04/10 در سیستم پاسخگویی درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی https://request.sanjesh.org اقدام نمایند. لذا تاکید می گردد از مراجعه حضوری به وزارت آموزش و پرورش، اداره کل آموزش و پرورش استان ها و سازمان سنجش آموزش کشور خودداری شود. 

6) انجام مصاحبه استخدامی، صرفاً در مهلت تعیین شده مندرج در اين اطلاعيه امكان پذير مي‌باشد. انجام مصاحبه مجدد و يا تمديد مهلت اعلام شده از سوی اداره کل آموزش و پرورش استان ها، تحت هر شرايطي امكان پذير نخواهد بود.  

7) مدارک مورد نیاز در زمان بررسی مدارک و مستندات خوداظهاری داوطلبان وفق تقاضانامه در زمان ثبت نام به شرح زیر می باشد:

- تکمیل فرم اعلام آمادگی برای بررسی اسناد و مدارک خوداظهاری و انجام مصاحبه استخدامی؛ (فرم شماره 2 مندرج در ذیل اطلاعیه)

- اصل و تصویر مدارک سجلی و هویتی داوطلب (کارت ملی/ شناسنامه و شناسنامه فرزندان)؛ 

- اصل و تصویر مدارک تحصیلی (گواهینامه موقت یا دانشنامه)؛

- اصل و تصویر مدارک مربوط به فرم استشهاد محل سکونت (برای داوطلبان بومی متقاضی از محل بند مربوط به احراز سابقه ده سال سکونت)؛ 

- اصل و تصویر مدارک مربوط به استفاده از سهمیه 5 درصد ایثارگران؛ 

- اصل و تصویر کارت پایان خدمت و معافیت دائم برای آقایان (دانش آموختگان برتر مشمول تسهیلات خدمت نظام وظیفه تخصصی بنیاد ملی نخبگانی که پروژه تحقیقاتی جایگزین خدمت مورد تأیید مرکز نخبگان و استعدادهای برتر نیروهای مسلح را شروع نموده و دوره آموزش نظامی خود را طی نموده اند، می بایست گواهی پایان دوره آموزشی و شروع پروژه تحقیقاتی خود را ارائه نمایند.)

- اصل و تصویر مدارک مربوط به سوابق آموزشی، پژوهشی و آزمون زبان های خارجی معتبر؛

برای دریافت آدرس درگاه اطلاع رسانی اداره کل آموزش و پرورش استان ها اینجا را کلیک کنید

برای دریافت فرم استشهاد محلی ( فرم شماره 1) اینجا را کلیک کنید

برای دریافت فرم اعلام آمادگی (فرم شماره 2 ) اینجا را کلیک کنید 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۶
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
امیدواربه لطف خدا
۱۱:۲۲ ۰۸ مرداد ۱۴۰۱
قراربود منحصرابه داوطلبینی بدن که نرخ باروری شهرشون دو ونیم وکمترباشه چرا به همه نمره دادن هم تاهل هم فرزنداخه بی انصافها دونمره تاهل چهارتا شش وحتی هشت نمره برای فرزندانی که دارن،خانمهاجدا وهمسرانشون جدا رفتم پیگیری کردم استانمون س وب میگه نماینده خاش این امتیاز روگرفته پس خبرش کو؟اصلا این افراداین نمرات ازشون کم بشه نبایدمرحله اول قبول بشن چون حدنصاب نمی اوردن حالا باز قبولی نهایی هم بشن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۰ ۰۵ تير ۱۴۰۱
نوشتند مهلت اعتراض به نتایج آزمون استخدامی تا ۱۰ تیرماه، واقعا آیا کسی هست که اعتراض بکند و با توجه به کارنامه ی عالی قبول شود.قطعا پاسخ این است که کارنامه شما عالی است ،افرادی به خاطر سهمیه و کارنامه ی ضعیف از شما بالاترند .حق با شماست ولی پذیرفته نشدید.سپاس.من فکر می کنم واقعا اگر کسی در سراسر ایران عزیز ،با اعتراض به نتیجه رسید جا دارد خبر بیست وسی یک گزارش زیبا از این رویداد تاریخی ایرانی تهیه بفرماید.حتی به برنامه زندگی پس از زندگی آقای موزون هم باید دعوت شود...یا به برنامه ی ماه عسل پیش از افطار در ماه رمضان آینده.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۸ ۰۵ تير ۱۴۰۱
وای از سهمیه ها....فقط هدف برنامه ریزان عزیز که خداوند هدایتشان کند این است که عده ای یک حقوقی بگیرند ولی به چه قیمتی دیگه براشون مهم نیست. کجایی مولا علی ع ؟ که روی دست برادر خودت تکه ای آتش گداخته گذاشتی و به او نشان دادی که عاقبت مال و نان حرام کجاست......متاسفانه هدفشان استخدام نیروهای متخصص و متهعد و اخلاق مدار نیست. ضایع کردن حق دیگران آیا با العفو العفو کردن و قرآن به سر گرفتن در شب های احیا درست می شود؟ دهه و ایام محرم شب تا صبح سینه و به سر و کله خودت بزن .چله نشینی بگیر و زیارت عاشورا بخوان...سفره ی حضرت رقیه بنداز ....کلا بعضی از مردم خودشان را به راهی دیگر زدند....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۴ ۰۵ تير ۱۴۰۱
سلام ، متاسفانه آموزش و پرورش آش شوله قلمکار شده.اگر کسی براساس توان علمی و زحمتی که کشیده قبول بشه که جای شکر و سپاس داره و بحثی نیست حقش است. ولی متاسفانه افرادی قبول شدند که هیچ مطالعه و زحمتی نکشیدند فقط روز امتحان کیک امتحان را نوش جان کردند و حالا جای دیگران را گرفتند.واقعا اگر میخان به یک عده حقوق بدهند ، خوب این سهمیه داران را همین طوری یک حقوقی براشون تعیین کنند ما که حسود نیستیم. ‌آخه چرا با سرنوشت افرادی بازی می کنند که واقعا و خدا وکیلی زحمت کشیدند و کارنامه هاشون و دانشگاهشون هم به عنوان سند وجود داره.یعنی واقعا، خداوند مهربان، در کار مسئولان عزیز ما مونده وشاید هم داره نگاه میکنه و با خود میگه خدایا چه کنم با این مردم ایران که به راحتی حق دیگران را ضایع و لگد مال می کنند بعد توقع دارند همه چیز گل و بلبل باشد .البته بعضی خیلی هم حق به جانب اند که ،بله حق ماست.یکی نیست بگه ،عزیزان ، ازدواج و فرزند آوری چه ربطی به توان علمی داره.بله ،جای شکی نیست که نشان دهنده ی توان جنسی است واین هم به هر حال توانمندی فوق العاده است ولی خوب ، برای استخدام واقعا خنده دار است...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۷ ۰۴ تير ۱۴۰۱
خدا ازتون نگذره با این امتیازا ناعادلانه ای ک میدید و بقیه محروم میشن پس سهم ما مجردا چی مگه ما آدم نیستیم ما هم درس خوندیم تلاش کردیم اونوقت شما از راه رسیدین چند امتیاز به متاهل و بچه دارا میدید امتیاز ما میاد پایین فقط میگم خدا ازتون نگذره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۳ ۰۵ تير ۱۴۰۱
نوجوان مرده ،خبر از دل لیلا دارد.....کسی که زحمت کشیده و الان به خاطر تصمیمات غیر عاقلانه، رد شده حرف شما را می فهمد.کاملا حق با جناب عالی است.البته آموزش و پرورش با این گونه استخدام ها راهی که می رود رو به ترکستان است.و ضرر را دانش آموزان مدارس عادی و کم برخوردار و روستایی خواهند برد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۴۱ ۰۴ تير ۱۴۰۱
سهمیه ها روز به روز بیشتر میشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۲۷ ۰۴ تير ۱۴۰۱
خوش بحالشون .

اینها از برگزیدگان خدا هستند .

شغل راحت ، بدون استرس ، با کلاس ، پر درآمد و خلاصه بهترین شغل .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۲۳ ۰۴ تير ۱۴۰۱
سلام. این آزمونا رو کشکی نمره دادن، به اونایی که نزدی نمره منفی دادن، به اونایی که مطمنئی زدی و درسته، اصلا نوشتن هیچ علامت نزدی،
بعدشم بابت متاهلی و فرزند هم امتیاز دادین، پس مجردهایی که به امید اینکه تو این آزمون قبول میشن تا بتونن ازدواج کنن چکار کنن؟ و مادرانی که فرزند دارن با این وضعیت بدی که جامعه ما داره چطور بچه هاشونو رها کنن،برن بقیه رو تدریس کنن؟
واقعا هر کی پشت این ایده پردازیاست خیلی باهوشه
Germany
ناشناس
۰۱:۳۳ ۰۴ تير ۱۴۰۱
عجب اشتهادنامه بومی برای چی از استعلام محل تحصیل میتوان دریافت طرف بومی هست یانه ؟!!
Iran (Islamic Republic of)
Javad
۰۱:۲۰ ۰۴ تير ۱۴۰۱
هنوزم باورم نمیشه ک قبول نشدم چون خونده بودم نمره خوبی گرفتم ولی حد نصاب نمره قبولی بیشتر کردن و من هم امتیاز ندارم
Iran (Islamic Republic of)
Javad
۰۱:۲۰ ۰۴ تير ۱۴۰۱
هنوزم باورم نمیشه ک قبول نشدم چون خونده بودم نمره خوبی گرفتم ولی حد نصاب نمره قبولی بیشتر کردن و من هم امتیاز ندارم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۰ ۰۳ تير ۱۴۰۱
اونایی که پارتی دارند خیالشون راحته
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۳۵ ۰۳ تير ۱۴۰۱
تورو خدا ولمون کنید بزارین قیمت ها لاقل روال عادی رو افزایش پیدا کنه دولت هر چی رومیخاد ثابت کنه قیمتش صد برابر میشه
چی از جون ملت میخایین بشین سرجات بزار زندگیمو بکنیم دیگه احححححححح
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۱ ۰۳ تير ۱۴۰۱
یعنی قانون حمایت از خانواده فقط برای داوطلب مرده؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۴ ۰۳ تير ۱۴۰۱
یعنی چی از خودشون وضعیت تاهل گذاشتند ما که مجدیم زحمت کشیدیم با درصد عالی چی پس چرا این همه ظلم می کنید