مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان بوشهر از آغاز پویش ملی "صحن حرم،مدرسه ام " همزمان با سراسر کشور در استان بوشهرخبر داد.

آقای ابراهیم احمدی گفت: برگزاری پویش ملی صحن حرم مدرسه ام با هدف ترویج فرهنگ مدرسه سازی و مشارکت عموم مردم در تکمیل ۸ مدرسه استثنایی در نقاط مختلف کشور می‌باشد که این پویش هم اکنون دراستان بوشهر درحال برگزاری می‌باشد.

به گفته او، پویش ملی صحن حرم مدرسه ام از طرح تحولی آجربه آجر می‌باشد که در دهه کرامت آغاز و تا عید غدیر خم ادامه خواهد داشت و دانش آموزان و خانواده‌ها می‌توانند در دو بخش نقاشی با موضوع امام رضا و مدرسه ویژه دانش آموزان و در بخش خانواده با موضوع عکس خواهر و برادری با پرداخت هزینه یک آجر در این امر خیرخواهانه مشارکت کنند علاقه‌مندان به شرکت در این پویش می‌توانند از طریق وبسایت طرح آجر به آجر به نشانی www.ajorBajor و همچنین کانال مهر مدرسه در شبکه اجتماعی شاد نسبت به ارسال نقاشی دانش آموزان و بارگزاری عکس‌های خود اقدام کنند و از جوایز متنوع آن نیز بهره‌مند شوند.

پویش ملی صحن حرم مدرسه ام پنجمین پویش از طرح ملی آجر به آجر است که باهدف آگاهی بخشی، اطلاع‌رسانی و گسترش فرهنگ مشارکت عمومی وآشنایی بیشتر آحاد جامعه با موضوع مدرسه سازی است.

این طرح با همراهی جامعه خیرین مدرسه‌ساز کشور، سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور و ادارات کل آموزش و پرورش استان‌های کشور است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.