معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل گفت: ۱۹ شهید از استان در راه مبارزه با مواد مخدر جان خود را فدا کرده‌اند و ما همواره مدیون رشادت‌های این شهدا هستیم.

رضا قاسمیان گفت: گرفتاری در اعتیاد به مواد مخدر، علاوه بر خود شخص، خانواده، اقوام و دوستان و اطرافیان را نیز درگیر کرده و موجب هزینه‌زایی برای کل جامعه می‌شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل در شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان گفت: تلاش بیش از پیش متولیان و سازمان‌های مردم‌نهاد در خصوص آگاه‌سازی جامعه و افزایش دانایی و آگاهی در بین نوجوانان و جوانان برای مقابله با تهدید اعتیاد مهم و موثر است.

قاسمیان می‌گوید: باید در مقابله با مواد مخدر همگی در جامعه احساس مسؤولیت داشته و همانند عزم و تلاش همگانی در کنترل بیماری کرونا، در این زمینه نیز اقدام کنیم.

او گفت: ۱۹ شهید از استان اردبیل در راه مبارزه با مواد مخدر جان خود را فدا کرده‌اند و ما همواره مدیون رشادت‌های این شهدا هستیم.

لازم به ذکر است؛ این نشست به‌مناسبت هفته مبارزه با مواد مخدر و به‌صورت کشوری از طریق ارتباط ویدئوکنفرانسی با ستاد مرکزی شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر برگزار شد.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.