رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز با تاکید بر ارزشمندی و جایگاه علم و دانش در پیشرفت کشور گفت: جامعه دانشگاهی باید بکوشند با تلاش برای ارتقای علم و دانش، آن را در مسیر خدمت به مردم به کار گیرند.

دکتر سید وحید حسینی در دیدار با اعضای گروه آموزشی پاتولوژی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، هدف از برگزاری نشست‌های هفتگی با اساتید گروه‌های آموزشی دانشگاه را بررسی مسائل گروه‌های آموزشی دانشگاه و راهکار‌های ارتقا و توسعه خدمات آموزشی در مجموعه علوم پزشکی شیراز عنوان کرد.

او رشد هویت مراکز دانشگاهی را منوط به رونق علمی در آن مجموعه دانست که با تلاش اساتید و اعضای هیات علمی ممکن می‌شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز یکی از گروه‌های فعال دانشگاه در بحران کروناویروس را گروه آموزشی پاتولوژی معرفی کرد که در کنار خدمت رسانی در عرصه علوم پایه، در حوزه کلینیکال نیز توانستند مجموعه دانشگاه را در مدیریت بهتر این بحران یاری کنند.

سید وحید حسینی با اشاره به توانمندی علمی گروه پاتولوژی در دانشگاه، حضور اساتید بنام در این گروه آموزشی را موجب جایگاه شاخص در دانشگاه علوم پزشکی شیراز دانست.

او گفت: موفقیت و پیشبرد اهداف دانشگاه در حوزه‌های مختلف بهداشتی، درمانی و آموزشی با همراهی تمامی اعضای دانشگاه ممکن می‌شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز با تاکید بر اینکه نباید در برابر چالش‌های موجود مایوس شد، گفت: پیشرفت کشور با همت شما اساتید قابل انجام است و در این مسیر باید با تلاش برای رشد ارزش علم و دانش، آن را در عرصه خدمت به جامعه به کار گیریم؛ همه ما وظیفه داریم میراث غنی علمی دانشگاه را که از گذشتگان به ما رسیده است، به بهترین شکل به آیندگان ارائه دهیم و برای پیشرفت و ارتقای دانشگاه تلاش کنیم.

دکتر حسینی راهکار ترسیم آینده بهتر برای کشور را همدلی و مشارکت تمامی افراد و به ویژه جامعه دانشگاهی در مسیر پیشرفت کشور عنوان کرد و با تقدیر از تلاش‌های اساتید و کارکنان دانشگاه گفت: اساتید، پزشکان و کارکنان دانشگاه، سرمایه‌های اصلی و باعث افتخار دانشگاه هستند که با وجود چالش ها، با اولویت بخشیدن به امر خدمت به جامعه، برای اعتلای سلامت استان و کشور در تلاشند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.