مسئول قرارگاه بسیج سازندگی سپاه لرستان گفت: ۳۶ روستای شهرستان سلسله توسط قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) و آبفای لرستان با هزینه ۳۰ میلیارد تومان آبرسانی می‌شوند.

 احسان جهانبخش مسئول قرارگاه بسیج سازندگی سپاه لرستان در جلسه بررسی وضعیت مجتمع آبرسانی کوثر کهمان در سالن جلسات فرمانداری سلسله اظهار داشت: پروژه آبرسانی کهمان با اعتبار ۳۰ میلیارد تومان از محل اعتبارات محرومیت زدایی برای تامین و توزیع آب شرب ۳۶ روستای شهرستان سلسله توسط سازمان جهاد سازندگی سپاه لرستان در دست اجرا می‌باشد.

او افزود: مدت زمان اجرای این پروژه ۳۰ ماه است که با همت و برنامه ربزی صورت گرفته زودتر از موعد مقرر به بهره برداری خواهد رسید.

جهانبخش با اشاره به مشخصات پروژه، عنوان کرد: مقدار ۲۳ کیلومتر خط انتقال، هفت کیلومتر شبکه توزیع، احداث دو باب مخزن ذخیره بتن مسلح به حجم ۳۰۰ مترمکعب، حفاری و تجهیز ۲ حلقه چاه عمیق و تجهیز ۲ ایستگاه پمپاژ در قالب این پروژه تعریف شده است.

او بیان کرد: با تخصیص ۱۰۰ درصدی اعتبار مذکور، این پروژه بزودی در مدار تولید و بهره برداری قرار خواهد گرفت و آب چشمه کوثر کهمان با کمیت و کیفیت مطلوب برای مصارف شرب در دسترس اهالی روستا‌های مذکور قرار می‌گیرد.

مسئول قرارگاه بسیج سازندگی سپاه لرستان، گفت: با تاکید رئیس جمهور در سال جاری اعتباری به میزان بیش از یکهزار میلیارد تومان برای آبرسانی روستایی استان لرستان مجددا اختصاص داده شده است و قطعا سهم شهرستان سلسله نیز به مراتب بیشتر از سال ۱۴۰۰ خواهد بود.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.