پوتین: غرب خودش را به تله انداخت

رئیس‌جمهور روسیه تصریح کرد که غرب از پیش‌بینی عوامل تضعیف کننده خود عاجز است.

«ولادیمیر پوتین» رئیس‌جمهور روسیه اظهار داشت که غرب «خود را به تله انداخته» و نمی‌تواند جهت‌گیری‌هایی را که باعث تضعیف هژمونی آن می‌شود، پیش‌بینی کند.

طبق گزارش روسیا الیوم، پوتین گفت: «غرب خود را به تله انداخته است؛ چرا‌که قادر به تجزیه و تحلیل تحولات جهانی و شناسایی عواملی که هژمونی آن را تضعیف می‌کند، نبوده است.»

این مطلب در سخنرانی پوتین در مقر سرویس اطلاعات خارجی روسیه به مناسبت صدمین سالگرد تأسیس آن بیان شد.

رئیس‌جمهور روسیه در پایان تأکید کرد که یکی از اولویت‌های سرویس اطلاعات خارجی، پیش‌بینی استراتژیک برای توسعه رویداد‌ها و تغییرات در عرصه بین‌المللی است.

سخنان پوتین در حالی بیان می‌شود که نزدیک به ۵ ماه است که از حمله روسیه به اوکراین که به دلیل تلاش‌های غرب و ناتو مبنی بر مداخله در روابط مسکو و کی‌یف به درگیری نظامی منجر شد، می‌گذرد.

در همین راستا «جو بایدن» رئیس‌جمهور آمریکا در یک سخنرانی اعلام کرد که اعضای ناتو در نشست سران ناتو بر مقابله با چالش‌های چین و روسیه توافق کردند. همچنین آمریکا قصد دارد حضور خود را در همه جا به خصوص کشور‌های بالتیک تقویت کند.

بایدن با بیان این‌که در چند روز آینده بسته حمایتی نظامی جدیدی به اوکراین به مبلغ ۸۰۰ میلیون دلار داده خواهد شد، اعلام کرد که واشنگتن جهان را برای حمایت از اوکراین متحد می‌کند و کشور‌هایی هستند که تعهدات جدیدی را برای دستیابی به این حمایت اتخاذ کرده‌اند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۶ ۱۰ تير ۱۴۰۱
احسنت


درود بر مردان خدا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۹ ۱۰ تير ۱۴۰۱
پوتین با حمله به اوکراین کشورهای زیادی را از خواب عمیق و غرق در رفاه رابیدار کرد ازجمله غربیها که یک نیرویی را تشکیل داده بودند و از مسابقات تسلیحاتی و تجهیز کردن خودشان غفلت کرده بودند حالا کمی دیر بیدار شدند اما این روسیه هست خودش را تله انداخته.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۷ ۱۰ تير ۱۴۰۱
خخخخخخ چه پارادوکس خنده داری
Iran (Islamic Republic of)
آقا رضا
۰۸:۵۴ ۱۰ تير ۱۴۰۱
سلام
این پیرمرد دیوانه یکی ابثارشو بکشه هی آمریکایی‌ها مالیات میدن هی از اون ور این مردک خل چل میده برای هژومونی ابر قدرت برو برو خل چل
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۳۴ ۱۰ تير ۱۴۰۱
دایناسورها هم به همین دلیل از بین رفتن
آخرین اخبار