مدیرکل راه آهن منطقه آذربایجان گفت: در سه ماهه نخست امسال ۹۶ هزار و ۸۵۹ تن بار از طریق ناوگان ریلی این منطقه صادر شده که این میزان نسبت به مدت مشابه پارسال ۳۱ درصد افزایش داشت.

آقای قربانی گفت: در سه ماه نخست امسال ۱۵۸ میلیون و ۲۹۱ هزار و ۹۵۷ تن کیلومتر بار از طریق ناوگان ریلی این منطقه حمل شده است که این میزان بار خالص حمل شده نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۴۱ درصد افزایش یافته است.

میزان بار تجمیعی حمل شده در بخش بین المللی اعم از واردات، صادرات و ترانزیت راه آهن منطقه آذربایجان در سه ماهه  نخست امسال ۲۰۲ هزار تن است که این میزان نسبت به مدت مشابه پارسال ۱۶ درصد افزایش نشان می‌دهد.

میزان بار ترانزیت شده در سه ماه نخست امسال در این منطقه  ۵۷ هزار و ۷۲۲ تن بار است.

این میزان نسبت به مدت مشابه پارسال افزایش ۱۸ درصدی را نشان می‌دهد.

در این مدت از طریق ناوگان ریلی منطقه آذربایجان ۵۹۲ هزار و ۲۸۰ مسافر جابجا شد که این تعداد نسبت به مدت مشابه پارسال بیش از ۱.۱۶ برابر (۱۱۶ درصد) افزایش یافت.

تعداد مسافر جابجا شده در سه  ماهه نخست امسال حدود ۲۷۴ هزار و ۷۷۹ مسافر بود.

این تعداد مسافر جابجا شده از طریق ناوگان ریلی این منطقه در این مدت شامل ۴۵۸ هزار و ۶۷۰ مسافر بین شهری و ۱۳۳ هزار و ۶۱۰ مسافر حومه‌ای بود.

 تعداد مسافران بین شهری و حومه‌ای جابجا شده در سه ماه نخست امسال از طریق ناوگان ریلی منطقه آذربایجان نسبت مدت مشابه پارسال به ترتیب ۸۳ و ۴۴۲ درصد افزایش داشت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.