معبر اختصاصی شهرک خودرویی قم با اعتباری بالغ‌بر ۳۶ میلیارد ریال به بهره برداری رسیده است.

علیرضا مظفری،مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری قم طرح احداث شهرک بزرگ خدمات خودرویی را موردتوجه قرار داد و گفت: در این شهرک درمجموع ۱۴۰۴ واحد شامل ۹۱۱ واحد تعمیرگاهی، ۱۹۷ واحد نمایشگاهی به همراه ۲۹۶ واحد خدماتی در حال احداث است.

او گفت: از این‌ بین تاکنون از لاین B۱ تا لاین B۶ به صورت کامل تحویل متقاضیان شده و مابقی لاین‌ها به صورت میانگین ۶۰ درصد پیشرفت ساخت؛ در حال احداث بوده و در آینده‌ای نزدیک آماده تحویل به صنوف وابسته به خدمات خودرو می‌باشد.

به گفته مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری قم معبر اختصاصی شهرک خودرو به متراژ ۲۰ هزار مترمربع با اعتباری بالغ‌بر ۳۶ میلیارد ریال احداث و هم اکنون مورد بهره برداری قرار گرفته است.

مظفری همچنین آخرین وضعیت شهرک صنوف را موردتوجه قرار داد و گفت: کل تعداد قطعات شهرک صنوف ۱۶۰۴ واحد است که ازاین بین ۱۳۰۰ واحد واگذار و ۳۰۴ واحد باقی‌مانده نیز در شرف واگذاری به صنف صنعت ساختمان است.

او می گوید: شهرک صنوف در مساحت ۱۳۶ هکتاری در کیلومتر پنج آزادراه قم-تهران در حال احداث است که  تأثیر بسزایی در خارج کردن صنوف مزاحم از داخل حریم شهر خواهد داشت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار