معاون استاندار اردبیل گفت: نگاه استان اردبیل به مقوله قاچاق کالا و ارز، نگاه پیشگیرانه و فرهنگی است.

رضا قاسمیان گفت: اقدامات فرهنگی و پیشگیرانه در مبارزه با قاچاق کالا و ارز باید تشدید شده و دستگاه‌هایی که به نحوی می‌توانند در این امر دخیل باشند واجب است که سهم خود را در این مبارزه ایفا کنند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل می گوید: مسئولان دستگاه‌های اجرایی و  فرهنگی استان باید با برنامه‌ریزی و هماهنگی منسجم برای مبارزه با قاچاق کالا و ارز و آگاه‌سازی مردم از مضرات قاچاق کالا و ارز بر اقتصاد کشور اقدامات فرهنگی لازم را انجام دهند.

او همچنین با گرامیداشت سالروز تاسیس ستاد مرکزی و هفته مبارزه با قاچاق کالا و ارز به پیامدها و تاثیرات قاچاق بر اشتغال و تولید داخلی اشاره کرد و گفت: قاچاق زمینه‌های کاهش میزان اشتغال ، تضعیف تولید داخلی ، فقر و بیکاری را فراهم می‌کند.

به گفته قاسمیان، همه دستگاه‌های متولی امر تولید لازم است با تمرکز بر اقتدار ایران و نظارت جدی‌تر بر تولید کالاهای باکیفیت ایرانی ، زمینه رونق تولید داخلی و افزایش صادرات کالاهای ایرانی را فراهم کنند.

او از مسئولان دستگاه‌های عضو بابت تلاش ویژه برای مبارزه با پدیده شوم قاچاق کالا و ارز قدردانی کرد و خانواده شهدا را میراث‌داران انقلاب اسلامی دانست.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل گفت: عرصه امنیت در جبهه‌های نظامی ، امنیتی ، اقتصادی و اجتماعی کشور مدیون رشادت‌ها و اخلاص این عزیزان و شکیبایی خانواده‌های آنهاست که بدون هیچ چشم‌داشتی جان خود را تقدیم کشور و نظام کردند.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.