مقاصد گردشگری جدیدی در کشور ایجاد شده است

معاون امور مجلس، حقوقی و استان‌های وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گفت: پس از کرونا مقاصد گردشگری جدیدی در کشور ایجاد شده است که می‌کوشیم تا با حذب سرمایه گذاران زیرساخت‌های خدماتی و رفاهی لازم در آن‌ها ایجاد شود.

جواد واحدی در بازدید از طرح مرمت بقعه امامزاده حسین (ع) گفت در گذشته بسیاری از سفر‌ها محدود به نقاطی خاص مانند استان‌های گیلان و مازندران می‌شد، اما بعد از کرونا و تغییر شرایط زندگی، جای جای کشور تبدیل به مقصد گردشگران و مردم شده است.

 از این شرایط برای رونق گردشگری و تقویت زیرساخت‌های این حوزه در مناطق مختلف کشور از جمله استان پرجاذبه قزوین باید استفاده کنیم.

 به منظور پیگیری مصوبات سفر رییس جمهور به استان‌ها به مناطق مختلف کشور سرکشی کرده و وضعیت اجرای مصوبات را ارزیابی و بررسی می‌کنیم.

 به دنبال سفر رییس جمهور به قزوین ۱۵۰ میلیارد تومان اعتبار برای میراث فرهنگی قزوین تصویب و مقرر شده تا ۱۰۰ پروژه مرمتی اجرا شود.

وی با اشاره به تنوع بالای بنا‌های تاریخی و جاذبه‌های طبیعی قزوین، افزود: این استان با جاذبه‌های ویژه خود که بعضی از آن‌ها به مهم‌ترین بنا‌های تاریخی کشور طعنه می‌زند و باید بیشتر شناسانده شوند می‌تواند به یکی از مقاصد مهم گردشگری کشور تبدیل شود.

 هدف گذاری وزارت میراث فرهنگی در خصوص استان پرجاذبه قزوین کمک به تقویت زیرساخت‌های گردشگری است.

معاون امور مجلس، حقوقی و استان‌های وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در سفر یکروزه خود همچنین از خانه تاریخی بهروزی‌ها دیدار کرد و در ادانه از مجموعه تاریخی سعدالسلطنه بازدید و با استاندار قزدین نیز دیدار می‌کند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار