فرمانده سپاه ناحیه همدان گفت:همزمان با هفته عفاف و حجاب همایشی با حضور بانوان شهر همدان در روز سه شنبه ۲۱ تیرماه ساعت ۱۸ در پیاده راه بوعلی برگزار می‌شود.

سید جواد حسینی گفت:  متاسفانه امروزشاهدتهاجم همه جانبه دشمن در بعد فرهنگی  و بی بندوباری در فضای مجازی هستیم که اگر اقدامات متقابل صورت نگیرد صدمات جبران ناپذیری به جوانان و نوجوانان کشور عزیزمان ایران وارد خواهد آمد.

او گفت: حضو جوانان انقلابی در این جهاد فرهنگی بسیار کارگشاست، زیرا دشمن با تمام قوای خود پا به عرصه این جنگ گذاشته است.
فرمانده سپاه ناحیه همدان گفت:اجرای برنامه‌های منسجم، قوی و مستمر فرهنگی در سطح شهر یکی از مهمترین راه کار‌های مقابله با دشمن است که این برنامه‌ها نباید محدود به یک هفته یا یک روز خاص باشد.

حسینی گفت: همزمان بابرگزاری همایش بانوان تمدن ساز، غرفه‌هایی با هدف آشنایی و ترغیب جوانان و نوجوانان به حجاب برپا خواهد شد.

او گفت: برنامه‌های اجرایی این هفته یکی از مهمترین برنامه‌ها ترغیب تولیدکنندگان و طراحان لباس به تولید پوشاک ایرانی و اسلامی است که با هدف تنوع در الگو‌های پوشش عفیفانه صورت می‌گیرد.

فرمانده سپاه ناحیه همدان یکی از اهداف برگزاری برنامه هادر این هفته را ترویج زیست عفیفانه و مقابله با پدیده بدحجابی عنوان کرد و گفت: ما به دنبال کار‌های سلبی و تهاجمی نیستیم، اما باید با افراد بدحجاب که مغرضانه و سازمان یافته در معابر شهر حضور می‌یابند برخورد شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.