فرمانداری شهرستان آران و بیدگل گفت: مشکلات بیش از ۲۰ واحد تولیدی در ستاد تسهیل آران و بیدگل بررسی شد.

علی اکبر رضایی گفت: مشکلات ۲۰ واحد تولیدی در حوزه‌های تسهیلات بانکی، تامین منابع آبی، واگذاری زمین، تامین گاز و زیست محیطی با برگزاری ۲ نشست ستاد تسهیل و رفع موانع تولید شهرستان آران و بیدگل در سه ماهه نخست امسال بررسی شد.

او می‌گوید: هدف از کارکرد ستاد تسهیل و رفع موانع تولید شهرستان آران و بیدگل علاوه بر گره‌گشایی و رونق تولید، استفاده حداکثری از ظرفیت‌های دولتی برای ایجاد تسهیلات در حوزه صنعت و تولید، استفاده از ظرفیت دولتی برای رفع مشکلات واحد‌های تولیدی با کمک تفسیر قوانین به نفع مردم است.

به گفته او همچنین کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید شهرستان آران و بیدگل با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری اصفهان و جمعی از مدیران کل ستادی در جریان سفر استاندار به شهرستان برگزار و طرح توسعه مناطق صنعتی سلیمان صباحی بیدگلی و هلال مطرح و بررسی شد.

فرماندار شهرستان آران و بیدگل گفت: برای رفع مشکلات اسناد مالکیت و تامین آب واحد‌های تولیدی منطقه صنعتی هلال و سلیمان صباحی، تقویت شبکه مخابراتی منطقه صنعتی فیض‌آباد و مشکلات کوره‌داران آجرپزی ابوزیدآباد در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید شهرستان آران و بیدگل با حضور معاون استاندار اصفهان اعلام نظر شد.

رضایی گفت: احیای واحد‌های نیمه فعال یا غیرفعال واحد‌های تولیدی شهرستان آران و بیدگل با فعالیت مستمر و کارشناسی ستاد تسهیل، بهترین ظرفیت برای پیگیری مسایل و مشکلات صنایع و طرح‌های تولیدی و همچنین حمایت از تولیدکنندگان در رفع موانع تولید است.

او می‌گوید: واحد‌های تولیدی کوچک، متوسط و طرح‌های نیمه تمام تولیدی با پیشرفت فیزیکی بیش از ۶۰ درصد و دارای مجوز معتبر از وزارت صنعت، معدن و تجارت می‌توانند برای دریافت تسهیلات با مراجعه به سامانه بهین یاب به آدرس اینترنتی www.behinyab.ir تسهیلات دریافت کنند.

به گفته او، اولویت طرح با بنگاه‌هایی است که به طور عمده دارای مشکلات نقدینگی بوده و از لحاظ ظرفیت تولید، دانش فنی، توان مدیریت و بازار، مشکل مانع راه‌اندازی یا افزایش تولید نداشته باشند تا با دریافت این تسهیلات قادر به راه اندازی طرح، تکمیل یا افزایش ظرفیت واحد و ایجاد اشتغال جدید شوند.

شهرستان آران و بیدگل با جمعیتی بالغ بر ۱۰۵ هزار نفر دارای ۸۱۰ واحد صنعتی در مناطق صنعتی سلیمان صباحی، هلال، انصار، مالک اشتر و شهرک صنعتی قدس و نرخ بیکاری کمتر از پنج درصد در شمال استان اصفهان واقع شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.