حاجیان‌زاده گفت: سطح مطالعه در دنیا پایین آمده و این انتظار وجود دارد که کانون پرورش کودکان و نوجوان سطح پوشش خود را بالا ببرد.

علیرضا حاجیان‌زاده، مدیر سابق کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گفت: چالش امروز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به حضور کانون‌های مشابه برمی‌گردد که حضور این کانون‌ها در کنار کانون پرورش فکری کودکان فعالیت این کانون را در ذهن مخاطبان کمرنگ ساخته است.

به گفته حاجیان‌زاده، مبنای اولیه کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کتاب و کتاب‌خوانی است. درحالی که کودکان امروز به دلیل دنیای مجازی کمتر درگیر مطالعه است و این چالش کانون است. 

کانون جهت‌گیری کمی خود را بالا ببرد 

مدیر سابق کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گفت: یکی از انتظارتی از کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان وجود دارد، این است که کانون سطح پوشش کتاب‌خوانی کودکان و نوجوانان را بالا ببرد. امری که تا امروز در آن موفق نبوده است.

تبلیغات کتاب در عرصه مجازی، شرط دیدن شدن کتاب 

محمد کاظم اخوان، خالق اثر زی زی گولو گفت: سینما، تئاتر، کتاب و ... بی‌نیاز از دنیای مجازی نبوده است و اگر کتابی در دنیای مجازی تبلیغ شود، مخاطب را جذب می‌کند. به همین دلیل این سرگرمی‌سازی در ذات دنیای مجازی و حتی مطالعه و کتاب است. 

کتاب در درجه اول باید مخاطب را جذب کند 

به گفته اخوان، کتاب درجه اول باید مخاطب را سرگرم کند و بعد در خدمت مطالعه قرار گیرد. همانطور که در دنیای مجازی این سرگرمی‌سازی در ابعاد وسیع اتفاق می‌افتد. در دنیای مجازی تبلیغات یک کتاب تیراژ آن را بالا می‌برد، نویسنده آن کتاب شناخته می‌شود و...

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار