آمادگی فرودگاه مشهد در استقبال از ۶۰۰۰ حجاج خراسانی

مدیرکل فرودگاه‌های خراسان رضوی از آمادگی و تمهیدات لازم برای مدیریت عملیات بازگشت حدود ۶۰۰۰ حجاج سرزمین وحی به مشهد خبر داد.

محمود امامی‌بنی گفت: تمامی واحد‌های خدمات‌رسان فرودگاه مشهد از آمادگی لازم برای ارائه تسهیلات مطلوب به حجاج و استقبال‌کنندگان برخوردارند. کمیته ویژه حج تمتع اداره‌کل فرودگاه‌های خراسان رضوی با نظارت مستمر بر عملکرد عوامل و دست‌اندرکاران حج، به دنبال رفاه و رضایتمندی تمام زائران است.

او گفت: سیاست‌گذاری ما برای استقبال از ورود حجاج به کارگیری نیرو‌های کارآمد و باتجربه، کاهش زمان ایستایی در گیت‌های بازرسی، مدیریت ترافیک مبادی ورودی و خروجی، آماده‌سازی پارکینگ خودروها، افزایش دستگاه‌ها و گیت‌های بازرسی، افزایش خدمات رفاهی، تسهیل در تردد خودروی زائرین و استقبال‌کنندگان است

امانی‌بنی گفت: همچنین جانمایی علائم و تابلو‌های راهنما و بنر‌های اطلاع‌رسانی در مسیر دسترسی فرودگاه و ترمینال پرواز‌های ورودی خارجی، ساماندهی ناوگان تاکسیرانی فرودگاه، افزایش چرخ دستی‌ها، به‌روزرسانی امکانات و ظرفیت‌ها و آموزش کارکنان نیز از دیگر اقدامات استقبال خواهد بود و امیدواریم مطالبات حج‌گزاران را به بهترین شکل ممکن برآورده کنیم.

مدیرکل فرودگاه‌های خراسان رضوی گفت: قریب به۶۰۰۰ زائر خراسانی بیت‌الله‌الحرام در حج تمتع ۱۴۰۱، در قالب ۴۶ کاروان از ۲۷ تیر تا ۶ مرداد ماه وارد فرودگاه بین‌المللی شهید هاشمی‌نژاد مشهد خواهند شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.