رئیس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام:

در صدد برگزاری جام باشگاههای جهان هستیم

نصیرزاده گفت: به دنبال این هستیم که مسابقات جام باشگاههای آسیا و جهان را برگزار کنیم.

عبدالمهدی نصیر زاده رئیس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام در مراسم قرعه کشی دومین دوره لیگ پاورلیفتینگ گفت: برای دومین دوره مسابقات جام باشگاه های جهان به دنبال حضور تیم های قدرتمند دنیا هستیم.

عبدالمهدی نصیرزاده در مراسم قرعه کشی دومین دوره لیگ پاورلیفتینگ گفت: از مسئولان لیگ تقاضا دارم باشگاه هایی در مسابقات حضور پیدا کنند که توان حمایت از ورزشکاران را داشته باشند و اگر باشگاهی نمی تواند شرایط حضورش را فراهم کند از ورود آن جلوگیری کنند.

رئیس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندامفت: اول از همه به دنبال برگزاری مسابقات جام باشگاه های آسیا هستیم. البته برای دومین دوره مسابقات جام باشگاه های جهان نیز برنامه داریم.

نصیررزاده تاکید کرد: در مسئله مبارزه با دوپینگ به هیچ وجه با کسی تعارف نداریم. در لیگ امسال نیز این موضوع به صورت جدی پیگیری خواهد شد. 

رئیس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام گفت: با همکاری وزارت ورزش، پاورلیفتینگ بانوان نیز مجوزهای لازم را از نظر پوشش برای فعالیت دریافت کرده است. این انتظار را از انجمن پاورلیفتینگ داریم که با همکاری کمیته بانوان و نایب رئیس بانوان بتواند به زودی دومین دوره مسابقات پاورلیفتینگ قهرمانی کشور را برگزار کند. قطعا دور از دسترس نخواهد بود تا بانوان پاورلیفتینگ ایران بتوانند در مسابقات بین المللی نیز شرکت کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار