مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان گفت: برگزاری یادواره‌های شهدا و ثمره آن برای شهدا نبوده و متعلق به بازماندگان است.

نیک بخش گفت: در برگزاری مراسم یادواره شهدا باید سیره و شخصیت شهدا تبیین شده تا رفتار نیک آن‌ها الگو شود، این مراسم به منظور انتقال پیام ایثار و شهادت است.

او گفت: شهدا  انسان‌های افضل هستند شهدا نیازی به یادواره ندارند بلکه یادواره برای ما و بازماندگان است تا به شهدا نزدیک‌تر شویم، ما باید از یادواره‌ها بیاموزیم که شهدا چه اعمالی داشتند که از بندگان عزیز خداوند هستند.

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان می گوید: خدادوستی، تواضع، قدم برداشتن در راه خدا، استواری در مقابل دشمن و نترسیدن از جنگ روانی، از ویژگی‌های شاخص شهدا است.

او گفت: امروزه به انحای مختلف شاهد جنگ روانی هستیم یکی از بستر‌های این جنگ فضای مجازی است و با هراس از دشمن نباید از فضای مجازی کناره‌گیری کرد، اگر ما قدمی برنداریم دشمن پیش‌قدم خواهد شد.

نیک بخش گفت: در همه وصایای شهدا شاهد خواسته قلبی و درد دل آن‌ها هستیم که به پیوند با ولایت‌فقیه اشاره دارند. جایی که ولایت‌فقیه باشد هیچ شکستی در آنجا نیست.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.