لوازم ضروری زندگی به بی‌بی گل در کوهرنگ واگذار شد

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) چهارمحال و بختیاری با اشاره به تکمیل خانه بی‌بی گل سلیمانی گفت: لوازم ضروری زندگی برای این بانوی سرپرست خانوار خریداری و به وی واگذار شد.

 در سفر رییس جمهور به چهارمحال و بختیاری در خردادماه امسال، بی‌بی گل سلیمانی مادر لبدی خواستار کمک آیت الله رییسی برای تکمیل و تجهیز خانه خود شد.

در پی این سفر، مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری برای رفع مشکلات اهالی منطقه لبد پیگیری و هماهنگی لازم را انجام داد که بر اساس نامه بی‌بی گل و دستور رییس جمهور همراه با پیگیری مرکز ارتباطات ریاست جمهوری، اکنون همزمان با عید غدیر خم خانه این بانوی سرپرست خانوار تکمیل و تجهیز شده است و علاوه بر آن تکمیل جاده و خانه‌ها و مدارس منطقه نیز در حال انجام است و شتاب گرفته است.

آقای محمدی درخصوص تجهیز خانه این بانوی لبدی افزود: با توجه به اینکه بی‌بی گل از رییس جمهور علاوه بر تکمیل منزل مسکونی خواستار تهیه وسایل ضروری زندگی نیز شده بود، یک دستگاه یخچال، تلویزیون، جاروبرقی، ماشین لباسشویی، موکت و فرش، تانکر ذخیره آب، آبگرمکن و کولر آبی برای این بانوی تحت حمایت خریداری شد.


بیشتر بخوانید


همچنین ۵۰۰ میلیون ریال نیز برای تکمیل منزل بی‌بی گل از محل اعتبارات کمیته امداد تامین شده است.

در راستای حمایت از زنان سرپرست خانوار و مددجویان تحت حمایت این نهاد تسهیلات بلاعوض و ارزان قیمت برای تأمین مسکن مددجویان پرداخت می‌شود که تاکنون بی‌بی گل در ۲ مرحله کمک هزینه تأمین مسکن دریافت کرده است.

 این بانوی سرپرست خانوار خدمات حمایتی کمیته امداد استان از جمله دریافت کمک‌های موردی، تسهیلات کارگشایی، خدمات بهداشتی و درمانی، بسته‌های معیشتی و کمک‌هزینه احداث مسکن در ۲ مرحله دریافت کرد.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار