مخلص الائمه و هیات همراه بصورت میدانی پاسخگویی دستگاه‌های اجرایی به مردم را بررسی کردند.

مخلص الائمه استاندار استان مرکزی و هیات همراه ضمن بازدید از محل استقرار میز‌های خدمت و ارتباط مردمی هیئت دولت در نقاط مختلف شهر اراک کیفیت پاسخگویی دستگاه‌های پاسخگو را به صورت میدانی بررسی کردند.

امروز و فردا میز‌های ارتباطات مردمی نمایندگان تام الاختیار دستگاه‌های اجرایی در اراک مستقر هستند تا مشکلات، انتقادات و پیشنهاد‌ها را از مردم دریافت کنند و پاسخگوی مردم باشند.

میز‌های ارتباطات مردمی معاونان و نمایندگان تام الاختیار وزرا امروز و فرادا، پنجشنبه و جمعه ۳۰ و ۳۱ تیر از ساعت ۸ صبح، در دو نوبت صبح و عصر، در محل‌های اعلام شده، پاسخگوی مردم استان هستند.

همچنین فعالیت سامانه‌ها ومراکز ارتباطات مردمی ویژه سفر رئیس جمهور به استان مرکزی آغاز شده و در مجموع بیش از هزار کارشناس آموزش دیده از راه‌های سامانه تلفنی ۱۱۱ ویا درگاه اینترنتی به نشانی www.۱۱۱.ir و همچنین خدمات حضوری درخواست ها، اعلامات، شکایات و یا پیشنهادات مردم را دریافت می‌کنند.

سامانه‌ها و مراکز ارتباطات مردمی ویژه سفر رئیس جمهور تا دو روز بعد از سفر یعنی تا یکشنبه دوم مرداد ماه هم به کار خود ادامه خواهند داد و همزمان و پس از سفر درخواست‌ها بلافاصله بررسی و نتایج به مردم اعلام خواهد شد.

رئیس جمهور صبح روز جمعه ۳۱ تیرماه با استقبال نماینده، ولی فقیه در استان، استاندار و جمعی از مسئولان استان وارد اراک می‌شود.

دیدار مردمی با مردم مرکز استان مرکزی در اراک و همچنین حضور در شهرستان خمین و دیدار مردمی با اقشار مختلف مردم در خمین از جمله برنامه‌های رئیس جمهور در بیست و نهمین سفر استانی است.

نشست با نخبگان و برگزیدگان و برخی فعالان حوزه اقتصاد، صنعت و کشاورزی و تشکیل شورای اداری استان از دیگر برنامه‌های سفر هیات دولت به استان مرکزی است.

همچنین روز جمعه ۳۱ تیر همزمان با سفر رئیس جمهور به استان مرکزی تعدادی از وزرا و معاونان وزرا با سفر به شهرستان‌های استان در نقاط مختلف استان مرکزی حضور خواهند یافت.

این مسئولان کشوری در سفر‌های شهرستانی استان مرکزی ضمن دیدار‌های مردمی مسائل، مشکلات وظرفیت‌ها را بررسی و در شورای اداری استان در حضور رئیس جمهور برای تصمیم گیری گزارش خواهند داد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.