۳۰۰ میلیارد ریال برای بهسازی راه‌های روستایی سلماس هزینه می‌شود

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌غربی گفت: اجرای ۳۷ کیلومتر پروژه بهسازی و آسفالت راه‌های روستایی در شهرستان سلماس در حال انجام است و ۳۰۰ میلیارد ریال برای این طرح‌ها هزینه می‌شود.

پیمان آرامون گفت: طرح بهسازی و آسفالت محور ادامه مسیر ماته خرپه، اسبشه، گرماویچ و شناتال به طول ۱۱ کیلومتر با ۶۱ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده ۶۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

او گفت: تاکنون پنج کیلومتر از این محور آسفالت شده و بقیه آن نیز تا پایان فصل کاری سال جاری به اتمام خواهد رسید.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌غربی می گوید: محور داراب - دلزی نیز به طول ۱۶ کیلومتر بوده که ۶ کیلومتر آن آسفالت و ۱۰ کیلومتر باقی مانده و در ۲ قطعه اجرا می‌شود.

آرامون گفت: قطعه اول به طول چهار کیلومتر و با پیشرفت فیزیکی ۴۵ درصد و ۴۰ میلیارد ریال اعتبار و قطعه دوم این محور نیز به طول ۶ کیلومتر و ۱۵۰ میلیارد ریال اعتبار با پیشرفت فیزیکی ۲۰ درصد اجرا می‌شود.

او گفت: پروژه بهسازی و آسفالت راه روستایی عیان - گبرآباد شهرستان سلماس نیز به طول هشت کیلومتر و ۵۰ میلیارد ریال اعتبار، ۳۵ درصد پیشرفت فیزیکی ۳۵ دارد و تا پایان فصل کاری امسال به اتمام خواهد رسید.

آرامون می گوید: در سال جاری در مجموع ۳۷ کیلومتر پروژه بهسازی و آسفالت راه روستایی در شهرستان سلماس اجرا خواهد شد که بی شک نقش مهمی در توسعه زیرساخت‌های حمل و نقل روستایی و به تبع آن پیشرفت و رونق اقتصاد روستایی این منطقه خواهد داشت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.