سرپرست معاونت خدمات شهری شهرداری همدان از اجرای طرح نگهداشت شهری در تابستان سال جاری خبر داد.

حامد جلیلوند در خصوص اجرای طرح نگهداشت شهری در تابستان سال جاری گفت: پاکیزگی و آراستگی فضا‌های شهری ضمن ایجاد جلوه‌های بصری درخور برای این شهر، افزایش رضایتمندی شهروندان را نیز در پی خواهد داشت؛ به همین منظور مقرر شده است در کنار اقدامات روزانه خدمات شهری، طرحی جهادی، همه‌جانبه و فراگیر برای ایجاد طراوت و شادابی بیشتر در شهر به اجرا درآید.

او گفت: در راستای ارائه خدمات مطلوب به شهروندان و جلب رضایت حداکثری شهروندان و مسافران، طرح نگهداشت توسط معاونت خدمات شهری و همکاری ادارات و سازمان‌های مختلف شهرداری همدان اجرا می‌شود.

جلیلوند در خصوص اجرای این طرح گفت: این طرح با هدف برنامه‌ریزی به منظور ارایه خدمات شایسته به شهروندان و مسافران، شناسایی نقاط قوت، ضعف، تهدیدها، فرصت‌ها و ارائه راهکار پیشنهادی، اطلاع رسانی، تبلیغات و راهنمایی شهروندان و مسافران، هماهنگی با سازمان‌ها و مدیریت‌ها برای مشارکت در اجرای دستورالعمل کمیته نظارت بر سرویس‌های بهداشتی و نمازخانه‌ها در تابستان سال جاری اجرا می‌شود.

او گفت: طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته در اجرای این طرح، آمادگی مناطق چهارگانه شهرداری و مدیریت و رؤسای سازمان‌های تابعه شهرداری همدان با استقرار امکانات و تأمین ماشین آلات خدمات شهری در دستور کار قرار دارد.

سرپرست معاونت خدمات شهری شهرداری همدان از آغاز اجرای طرح ضربتی نگهداشت شهر با محوریت محله‌ها در همه مناطق و محلات مختلف و معابر اصلی و فرعی خبر داد و گفت: مدیران اجرایی باید دقت و توان لازم را برای رفع تمامی مشکلات مربوط به خدمات رسانی در محلات در راستای جلب رضایت حداکثری شهروندان و مسافران به کار بگیرند.

این مسئول گفت: تنظیف، لکه گیری آسفالت، رسیدگی به وضعیت روشنایی پارک‌ها و معابر شهر، امحای آگهی و دیوارنوشته‌های غیر مجاز، رنگ آمیزی جدول ها، تعیین محل استقرار مسافران و برخورد قانونی و مجدانه جهت عدم نصب چادر در خارج از مکان‌های شناسایی شده، اصلاح الگوی آبیاری فضای سبز جهت کاهش مصرف آب در هنگام آبیاری، تجهیز و آماده سازی پارک‌ها به خصوص سرویس‌های بهداشتی و نمازخانه‌ها از اهداف این طرح است.

جلیلوند گفت: شهروندان هرگونه مشکل در حوزه خدمات شهری را به سامانه ۱۳۷ اعلام کنند تا در اسرع وقت نسبت به رفع ایرادات اقدام شود.

برچسب ها: شهرداری ، خذمات شهری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار