علی بهادری جهرمی گفت: با توجه به شعار سال، جهت‌دهی خود را به سمت حمایت از شرکت‌های دانش بنیان به سرعت پیش می‌بریم.

سخنگوی دولت در حاشیه بازدید از نمایشگاه هم افزایی مدیریت ایران در جمع خبرنگاران گفت: تا زمانی که مجموعه‌هایی توسط دولت برای بهره‌برداری هرچه بیشتر از ظرفیت های مردمی نباشند، مشکلات مردم و کشور حل نخواهد شد.  

وی اضافه کرد: همین نمایشگاه یکی از ابزارهای معرفی ظرفیت‌های مردمی است که به همت مجموعه دستیار مردمی رئیس جمهور ایجاد شده است. رئیس جمهور، وزرا، مقامات ملی و استانی به این نمایشگاه دعوت شدند تا غرفه‌هایی که مرتبط با موضوعات مختلف است، بازدید کنند.   

سخنگوی دولت بیان کرد: در این نمایشگاه مجموعه‌ها می توانند به مقامات و مدیران اجرایی معرفی شده و محصولات خود را به نمایش بگذارند.  

بهادری جهرمی افزود: در گذشته مجموعه‌های مردمی باید خودشان را به دستگاه‌های مردم معرفی می‌کردند و کار خود را به نمایش می‌گذاشتند تا مشارکت داشته باشند اما دولت سیزدهم به سراغ این مجموعه‌های مردمی می‌رود و با میزبانی از آنها چنین فضاهایی در اختیارشان می‌گذارد تا ظرفیت‌های خود را به نمایش بگذارند. دولت از این ظرفیت‌ها بهره‌برداری می‌کند و ما این مسیر را با قدرت پیش می‌بریم.  

وی تصریح کرد: با توجه به شعار سال، جهت‌دهی خود را به سمت حمایت از شرکت‌های دانش بنیان به سرعت پیش می‌بریم.  

سخنگوی دولت ادامه داد: چهار آیین نامه در این راستا تهیه شده تا سرمایه‌گذاری در صنایعی که برای مردم پر فایده است، مانند آب و برق، بهداشت و کشاورزی انجام شود و منابع را به این سمت هدایت کنیم.  

بهادری جهرمی تصریح کرد: دستگاه‌های اجرایی حرکت به سمت حمایت و استفاده از محصولات شرکت‌های دانش‌بنیان را در دستور کار دارند تسهیلات بانکی و منابع مالی به سمت حمایت از این شرکت‌ها سوق داده می‌شود.  

وی اظهار داشت: حرکت و مطالبه دولت بدین سمت است که محصولات داخلی مورد استفاده قرار بگیرند و به جای سفارش به شرکت‌های خارجی به شرکت های داخلی سفارش دهیم تا حمایت از تولید داخلی و اشتغال صورت بگیرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار