مهلت شرکت در دومین مهرواره لب خشک آب در خراسان جنوبی تا ۲۰ مرداد تمدید شد.

حمیدی مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان جنوبی گفت: فراخوان دومین مهرواره لب خشک آب با توجه به اهمیت صرفه جویی و فرهنگ سازی حفاظت از منابع آبی استان، با مشارکت اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و شرکت آب منطقه‌ای استان در سه قالب عکاسی، نقاشی و دل نوشته ادبی از تاریخ ۱۵ تیر منتشر شده است.

او افزود: با توجه به استقبال کودکان و نوجوانان استان و همچنین ایجاد فرصت برای سایر علاقه‌مندان به شرکت در این مهرواره از سوی دبیرخانه‌ این رویداد فرهنگی، هنری و ادبی، زمان ارسال آثار تا ۲۰ مرداد تمدید شده است.

حمیدی بیان کرد: دومین مهرواره لب خشک آب با محور‌های موضوعی آب، زندگی، آرامش، اگر آب نباشد زندگی چگونه می‌شود، تا آب هست زندگی هست، آب طبیعت همیشه سبز، آب و تأثیر نبود آن در حیات، چگونه آب را مصرف کنیم تا زندگی ادامه پیدا کند و صرفه جویی آب در قاب عکس ویژه گروه‌های سنی ۷ تا ۱۸ سال برگزار می‌شود.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان جنوبی عنوان کرد: بر همین اساس علاقمندان به شرکت در این مهرواه می‌توانند تا ۲۰ مرداد آثار خود را به مراکز کانون در سطح استان، کتابخانه‌های سیار و پستی کانون تحویل و یا به آدرس دبیرخانه به آدرس بیرجند، خیابان پاسداران ۳۰، شرکت آب منطقه‌ای خراسان جنوبی ارسال کنند.

او ادامه داد: همچنین شماره تلفن ۰۹۳۵۵۶۱۱۸۸۰ نیز از دیگر راه‌های ارسال آثار به دبیرخانه این مهرواره در فضای مجازی تعیین شده است.

حمیدی بیان کرد: علاقمندان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به آدرس‌های اینترنتی https://khorasanj.kpf.ir یا https://www.skhrw.ir مراجعه کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.