فرماندار بهمئی گفت: اعتبارات تملک دارایی شهرستان بهمئی نسبت به پارسال ۲۳ درصد افزایش داشته است.

علی محمدی در جلسه کمیته برنامه‌ریزی اعتبارات طرح‌های عمرانی گفت: اعتبارات امسالِ کهگیلویه و بویراحمد هزار و ۵۵۰ میلیارد تومان است که میان ۹ شهرستان تقسیم شد و سهم شهرستان بهمئی از این اعتبارات ۷۳ میلیارد تومان است.

او می گوید: برای تکمیل و راه اندازی طرح‌های عمرانی، در سال جدید از محل اعتبارات ملی، استانی، متوازن و ارزش افزوده به شهرستان بهمئی اعتبارات خوبی تخصیص داده شد.

به گفته فرماندار بهمئی، این اعتبارات در قالب ۲۸ فصل، ۶۳ برنامه و بیش از ۶۰ طرح تقسیم شد.

محمدی با اشاره به اینکه در حوزه‌های آب، راه، بنیاد مسکن و جهادکشاورزی بیشترین اعتبارات عمرانی جذب شده و یا اختصاص یافته است می گوید: بیش از ۵۰ طرح عمرانی در زمینه‌های گوناگون در مناطق شهری و روستایی این شهرستان هم اکنون در دست اجرا است.

او گفت: تکمیل و راه اندازی طرح‌های نیمه تمام با درصد پیشرفت کاری بالا از اولویت‌ها در توزیع اعتبارات شهرستان بهمئی است.

تاکید بر توسعه راه‌های ارتباطی شهرستان به عنوان مهمترین زیرساخت‌های دستیابی به رشد و توسعه منطقه، تکمیل طرح‌های نیمه تمامِ بخش‌های مختلف، اجرای طرح‌های مفید، توجه جدی به حوزه ورزش و جوانان، فراهم نمودن زیر ساخت‌های فنی، توجه ویژه به تغییر الگوی کشت محصولات کشاورزی با توجه به شرایط منطقه‌ای و اقلیمی و محدودیت منابع آب، تلاش جدی در افزایش بهره وری عوامل تولید در عرصه‌های مختلف به منظور کاهش هزینه‌های تولید، تکمیل و راه اندازی طرح‌های نیمه تمام از اهداف تقسیم اعتبارات در بهمئی بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.