فرمانده نیروی دریایی کره جنوبی با هدف تقویت همکاری‌ها راهی آمریکا شد

فرمانده نیروی دریایی کره جنوبی به آمریکا سفر می‌کند تا درباره همکاری‌های نظامی و دفاعی دو کشور با همتای خود رایزنی کند.

نیروی دریایی کره جنوبی اعلام کرد در راستای افزایش مناسبات دفاعی دو کشور کره جنوبی و آمریکا، رئیس نیروی دریایی کره جنوبی برای بحث و تبادل نظر پیرامون همکاری نظامی به آمریکا سفر می‌کند.

به گزارش خبرگزاری «یونهاپ»، دریاسالار «لی جونگ هو» رئیس عملیات نیروی دریایی کره جنوبی برای سفری به مدت یک هفته به «هاوایی» و «واشنگتن» می‌رود. طی این سفر قرار است با «کارلوس دل ترو» وزیر رئیس نیروی دریایی و «جان آکیلینو» فرمانده بخش هند-اقیانوسیه نیروی دریایی آمریکا و دیگر مقام‌های ارشد نیروی دریایی آمریکا دیدار کند.

در این دیدار‌ها مقامات سئول و واشنگتن درباره چگونگی تقویت همکاری نظامی و امنیت اقیانوسیه با یکدیگر تبادل نظر می‌کنند.

اخیرا ناوگان کشتی‌های جنگی و هواپیما‌های نیروی دریایی کره جنوبی به علاوه حدود هزار سرباز به رزمایش دریایی چندملیتی به فرماندهی آمریکا که به نام ریم «رزمایش اقیانوسیه» معروف است، پیوست.
نیروی دریایی کره جنوبی اعلام کرد ناوگان این کشور شامل کشتی مارادو با وزن ۱۴ هزار و ۵۰۰ تُن است و لی جونگ هو این کشتی را در هاوایی خواهد دید و درباره موفقیت‌های رزمایش گزارش‌هایی دریافت می‌کند.

روز پنجشنبه هفته جاری قرار است فرمانده نیروی دریایی کره جنوبی سخنرانی در کنفرانس امنیتی هند-اقیانوسیه ایراد کند. او روز جمعه هاوایی را به مقصد واشنگتن ترک خواهد کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار