در جریان بازدید از وزارت راه و شهرسازی صورت گرفت؛

دستور رئیس‌جمهور برای واگذاری زمین به مردم برای ساخت مسکن

حجت‌الاسلام رئیسی از مسئولان وزارت راه و شهرسازی خواست که در محل طرح های عمرانی روزشمار نصب شود تا مردم بر روند اجرای این پروژه ها نظارت کنند.

 

رئیس جمهور صبح امروز یکشنبه به وزارتخانه راه و شهرسازی رفت و از نزدیک در جریان عملکرد، طرح‌ها و پروژه‌های مهم این وزارتخانه، خصوصا در زمینه احداث مسکن قرار گرفت. در این جلسه استانداران کشور نیز به صورت ویدئوکنفرانسی حضور داشتند.

احداث مسکن و تنظیم‌گری در بازار مسکن مهم‌ترین محور سخنان رئیس حجت الاسلام رئیسی در این جلسه بود.

رئیس جمهور با تاکید بر ضرورت اجرای وعده دولت برای ساخت ۴ میلیون مسکن در کشور برای انجام تکلیف قانونی و پاسخ به نیاز موجود، خاطرنشان کرد: پیش‌نیاز اجرای این طرح اختصاص زمین است که در این زمینه وزارت راه و شهرسازی مسئولیت مهمی به عهده دارد و باید با شناسایی زمین‌های مناسب و تشکیل بانک مسکن، زمینه جهش تولید مسکن در کشور را فراهم کند.

حجت‌الاسلام رئیسی در ادامه به همه وزارتخانه‌ها و دستگاه‌های اجرایی دستور داد به موجب قانون تا پایان شهریور تمام اراضی مناسب اعلام شده را برای احداث مسکن اختصاص دهند تا از طریق بانک زمین و وزارت راه و شهرسازی، به متقاضیان واگذار شود، در غیر این صورت تمامی این زمین‌ها به نام دولت جمهوری اسلامی ایران سند خواهد خورد.

رئیس جمهور همچنین به وزارت راه و شهرسازی دستور داد، علاوه بر ساخت مسکن به مردم «زمین به شرط ساخت مسکن» هم واگذار شود تا در فرایند ساخت مسکن در کشور مشارکت کنند.

حجت‌الاسلام رئیسی در ادامه نقش مهم نظارت بر فرایند تخصیص زمین و احداث مسکن را مورد تاکید قرار داد و گفت: دستگاه‌های مسئول باید با رصد و نظارت دقیق، مراقبت کنند که در جریان این طرح شاهد واسطه‌گری یا سوداگری نباشیم و زمین‌ها صرفا به متقاضیان ساخت واگذار شود.

رئیس جمهور به استانداران نیز دستور داد که یکی از اولویت‌های مهم خود را موضوع مسکن قرار دهند و برنامه‌های کلان دولت و وزارت راه و شهرسازی در این زمینه را با جدیت، سرعت و دقت دنبال کنند.

حجت‌الاسلام رئیسی در ادامه توجه به قوانین و اسناد بالادستی در ساخت مسکن انبوه را مورد تاکید قرار داد و افزود: در توسعه شهرها توجه به قواعد و دستورالعمل‌های قانونی در حوزه معماری از اهمیت بالایی برخوردار است. ترجیح دولت توسعه افقی شهرها به جای بلندمرتبه‌سازی است، اما لازمه این راهبرد نیز توسعه دسترسی به زیرساخت‌های مربوطه در مناطقی است که برای ساخت مسکن در نظر گرفته می شود.

اطلاع‌رسانی شفاف در خصوص همه طرح‌های در دست اجرا در حوزه مسکن، اعمال نظارت جدی در فرایند اجرای طرح جهش تولید مسکن، تفویض اختیارات لازم به استانداران از طریق وزارت راه شهرسازی و ارائه خدمات زیربنایی همزمان با واگذاری زمین به مردم، دیگر دستورات صریح رئیس جمهور به دستگاههای مسئول، در حوزه تولید مسکن بود.

حجت‌الاسلام رئیسی در دومین بخش از سخنان خود، نظارت بر بازار مسکن و تنظیم‌گری در این حوزه را از وظایف وزارت راه و شهرسازی دانست و بیان داشت: این وزارتخانه باید با پایش دقیق روندها و افزایش عرضه، بازار را به تعادل برساند.

رئیس جمهور با تاکید بر سهم مسکن از سبد خانوار، اقدامات نظارتی و مدیریتی در این بازار را یکی از اولویت‌های مهم کشور دانست و گفت: ساماندهی این بازار می‌تواند کمک بزرگی به معیشت خانواده‌ها نموده و بسیاری از مشکلات آنها را مرتفع نماید.

حجت‌الاسلام رئیسی در این جلسه همچنین پس از استماع گزارش وزیر راه و شهرسازی و معاونان این وزارتخانه در حوزه‌های مختلف، ضمن قدردانی از اقدامات این وزارتخانه در رشد ترانزیت، بسیج امکانات برای اعزام و بازگشت حجاج بیت‌الله الحرام، پیگیری مصوبات سفرهای استانی و راه‌اندازی سامانه‌هوشمند در حیطه کاری وزارت راه و شهرسازی، این اقدامات را زمینه‌ساز تحقق برنامه‌های کلان دولت مردمی دانست و گفت: خصوصا در حوزه کریدورهای ترانزیتی، مسئولیت مهمی بر عهده وزارت راه و شهرسازی قرار دارد که می‌تواند پیشران فرایند توسعه و پیشرفت در کشور باشد. لازم است طرح‌های توسعه‌ای در این حوزه در زمان مقرر تکمیل شود در غیر اینصورت ممکن است کارآیی خود را از دست بدهد.

رئیس جمهور به وزیر راه و شهرسازی و مدیران ارشد این وزارتخانه و استانداران دستور داد برای تمامی پروژه‌ها زمانبندی دقیق تعیین کنند و حتما در فرایند اجرا به زمابندی یاد شده مقید باشند.

حجت‌الاسلام رئیسی با تاکید بر ضرورت اطلاع‌رسانی شفاف زمانبندی پروژه‌ها به افکار عمومی از وزارت راه و شهرسازی از مسئولان این وزارتخانه خواست که در محل طرح های عمرانی روزشمار نصب شود تا مردم بر روند اجرای این پروژه ها نظارت کنند.

در ابتدای این جلسه وزیر راه و شهرسازی و شماری از معاونان، طرح‌های در دست اجرای وزارتخانه را تشریح و در خصوص روند اجرای آن‌ها توضیحاتی را ارائه دادند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۷۷
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
عبدالعظیم ملائی
۱۴:۲۷ ۱۰ مرداد ۱۴۰۱
جناب رئیس زمین که با خون دل درروستایی خربداری کردم که ازتهران کوچ کنم ولی متاسفانه منابع طبیعی دست گذاشته و میکه منابع ملی درحالیکه کارشناسان غیرملی اعلام نموده وبنده را دوسال سرگردان گذاشتن اینهم‌ ضرروزیان دولت به قشر که میخواهند ازپایتخت گوچ کنند هی شعار میدید بیاید زمین میدیم وام میدیم درعمل کاری میکنید مردم به شهرهای بزرگ مهاجرت کنند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۰ ۱۰ مرداد ۱۴۰۱
مگر زمین از خودشه که مفت ببخشه؟ زمین ثروت ملیه منعلق به همه مردمه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۶ ۱۰ مرداد ۱۴۰۱
یعنی از حقوق قدر کودک شیرخوار هم سر در نمی اوری. جوابت را نمیدم تا توخماری بمونی
Iran (Islamic Republic of)
7891
۰۸:۱۴ ۱۰ مرداد ۱۴۰۱
جناب آقای رییس جمهور شما زمینهای ارث پدرم را که سند ششدانگش هنوز باطل نشده به من پس بده زیمینت مال خودت پیشکش ملت.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۴۴ ۱۰ مرداد ۱۴۰۱
من خودم زمین دارم وپدرم به من داده
یرای پروانه ساخت اقدام کردم گفتن باغی هست و در حالی من خط ومدرک سال ۵۹ رو دارم که این زمین به همراه خونه ۲ طبقه و ۶ اتاقه به پدرم فروخته شده اما بعدازمدتی به خاطریه سری مشکلات پدرم اونجاروول کرده وجای دیگه ای خونه خریده الان میگن باید۲۰ میلیون بدی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۱ ۰۹ مرداد ۱۴۰۱
چه بسا همون خائنهایی که در اجرای مالیات خانه های خالی اخلال میکنند، در این قضیه هم اذیت کنن!؟
Iran (Islamic Republic of)
7891
۲۱:۳۶ ۰۹ مرداد ۱۴۰۱
مملکت مال کیست؟ من نمیدانم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۷ ۱۰ مرداد ۱۴۰۱
مال تو یکی که نیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۴۴ ۰۹ مرداد ۱۴۰۱
وعده های سر خرمن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۸ ۰۹ مرداد ۱۴۰۱
شما بعد از گذشت یکسال نتوانستید قیمت وعرضه خودرورادرست کنید مسکن وزمین بماند
Iran (Islamic Republic of)
حقیقت
۲۰:۲۱ ۰۹ مرداد ۱۴۰۱
بعد پایان دوره ریاست جمهوری میاد میگه من گفتم که اینکارو بکنین گوش ندادن من دستور دادم عمل نکردن نمیدونم تو این کشور که مدیر مدرسه هم به دستور رییس جمهور پشیزی ارزش قائل نیست چرا برای رییس جمهور شدن هر دروغی میگن حتی تتلو رو هم بغل میکنن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۱۰ ۰۹ مرداد ۱۴۰۱
رئیس جمهورخوش دستور
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۴ ۰۹ مرداد ۱۴۰۱
بنازم به این تصمیماتش
ببین چجوری جلز و ولز سرمایه دارا و ضد انقلاب بلند شده
ایول سید معلومه داری درست میزنی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۴۶ ۱۰ مرداد ۱۴۰۱
بنده خدا کشور دست رانت خواران و کسانی که بوسیله اختلاس و دزدی به جایی رسیدن هستش. اگر درست دور و برت را نگاه کنی می‌بینی که قشر ضعیف در تنگنا قرار گرفته.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۴ ۱۰ مرداد ۱۴۰۱
معلومه تو یه اداره دولتی کار میکنی با حقوق خوب . خدا برات بد نخواد چون نمیتونی دیگه بلند بشی . پس اینجوری حرف نزن وقتی مردم عصبانی هستن
Iran (Islamic Republic of)
y
۱۰:۲۱ ۱۰ مرداد ۱۴۰۱
چه طرز فکریه که تو و امثال تو دارن . داری له میشی اما خوشحالی که سرمایه دار جلز و ولز کنه .سرمایه دار که براش فرقی نکرده و حتی بهتر هم شده .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۱ ۰۹ مرداد ۱۴۰۱
آقای رئیسی یادتونه وعده دادین واسه مادران که فرزند بیاورند ، حال که بعد از فرزند رفتیم سراغ وام ، میگن شامل شما نمیشه چون درصد زهد و ولد در شهر شما بالای حد نرمال،!!! این یعنی دولت فقط به فکر خودشه نه مردم و الا چرا همون اول شرایط رو دقیق نمیگین تا مردم رو غرق در فلاکت نکنین ؟ دولت با این دروغ خواست میزان و توسط سن جوانی رو در کشور یکنواخت و بالا ببره تا خودشو پیش دیگر کشورها سربلند کنه و از طرفی مردم رو هم غرق در مشکلات و فلاکتها کنه ، پس حرفی که میزنین سر قولتون بایستید و مردم رو شرمنده نکنین.گفتین وام و خودرو ، و زمین میدیم پس کو...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۵ ۰۹ مرداد ۱۴۰۱
حق تو امثال تو که با طناب اینها رفتی تو چاه همین هست حالا بخاطر یک وامی که نه منابع ان تامین شده ونه صحت ان رفتی بچه دار شدی خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۴۷ ۱۰ مرداد ۱۴۰۱
این دولت از اولش با دروغ شروع شده، بعد شما انتظار داشتین این حرفشون راست باشه سریع رفتین بچه آوردین؟ دلم نمیاد بگم حقتونه ولی آخه...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۹ ۱۰ مرداد ۱۴۰۱
ناشناس۲۱:۳۵ : حق تو اینه کا همین اینا بگیرن با طنابشون بندازند تو چاه تا حالت حسابی جا بیاد تا با درد و مشکل مردم شوخی نکنی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۵۲ ۱۱ مرداد ۱۴۰۱
1941 برادر من اخه تو چرا گول میخوری حتی اگه بهت تعلق هم میگرفت لابد میگفتن دو تا ضامن بیار رسمی اونوقت ولش میکردی اخه ادم بچه دار میشه بهخاطر وام؟؟؟!!!!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۲ ۰۹ مرداد ۱۴۰۱
مث وام فرزند آوری ک‌میگن ضامن نمی‌خواد ولی ضامن و کسرازحقوق و هزارتا چیز دیگه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۳ ۰۹ مرداد ۱۴۰۱
آقای رئیس جمهور هیئت بازرسی بفرستید منطقه ۲۲ تهران پروژه های مسکن که از مردم کلاهبرداری می کنن رو رسیدگی کنن مثل امید آرین بنا۲ که شعب رای دهنده رو هم خریدن و باعث پای مال کردن حقوق مردم می شه و دولت هم با سازمان قضایی هیچ کاری انجام نمیده.
Netherlands
ناشناس
۱۸:۳۳ ۰۹ مرداد ۱۴۰۱
همانطوری که شغلهای دولتی هرگر به ما ها نمیرسه این زمینها هم هرگز دست ما نمیاد رانت و پارتی و فساد ریشه ای و سیستمی هست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۵ ۰۹ مرداد ۱۴۰۱
خخخخخخخححححح
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۲ ۰۹ مرداد ۱۴۰۱
اینا عرصه رو مفت به مردم نمیدن ازش اجاره می گیرن فقط اعیان رو به مردم میدن سالانه از عرصه اجاره میگیرن
Iran (Islamic Republic of)
حمار دولتی
۱۷:۱۰ ۰۹ مرداد ۱۴۰۱
شاهرود سبزوار مشهد تا چشم کار میکنه زمین هست همانطور یزد کرمان زاهدان ، هر نفر حد اقل ۵ هزار متر میتوانه بگیره خانه ۲۰۰ تا۵۰۰ مشتری بسازد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۲ ۰۹ مرداد ۱۴۰۱
الان مملکت جوری شده خصوصا در تهران دیگه کسی به فکر پول حلال در آوردن نیست فقط سرمایه داشته باشی باهاش خونه بخری هم اینکه در مدت کوتاهی سود زیادی کنی وهم از مستاجر وقشر ضعیف اجاره بگیری کسی هم به فکر مردم نیست تا به داد مردم برسه تا میایی به خودت بیایی میبینی شده سر برج باید اجاره خونه بدی.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۶ ۰۹ مرداد ۱۴۰۱
چرا از بورس خبر نمیذارید؟ دارید قیمت هارو به سال ۹۸ بر میگردونید؟ با زندگی و پول مردم بازی میکنید؟...همه چی گرون میشه بغیر سهم؟
ماشین گرون میشه سهامش سقوط میکنه
مواد غذایی گرون میشه سهامش میاد پایین
اینجا چه خبره؟
چقدر دزدی؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۶ ۰۹ مرداد ۱۴۰۱
بازار مسکن کلا شده دلال بازی کجای دنیا اول هفته مسکن بخری تا آخر هفته 100میلیون سود میکنی فقط ایران .
Iran (Islamic Republic of)
یزدی
۱۶:۳۶ ۰۹ مرداد ۱۴۰۱
با این هزینه های ساخت و ساز فکر این زمینها بیشتر بدرد مسکن آخرت می خورد تا خانه دنیا .
Iran (Islamic Republic of)
بازنشسته
۱۶:۱۶ ۰۹ مرداد ۱۴۰۱
دوباره از این دستورات صدمن یک غاز دادی . این دولت ادعا کرده 4 میلیون خانه میسازه فکر کنم اینها بزرگی 4 میلیون مسکن را درک نمیکنن و مانند بقیه کارها بدون مطالعه و سواد کافی یک ادعایی کردن .
مسکن مهر با 2 میلیون خانه نزدیک 14 سال طول کشید با همین طرز فکر مدیران در دولت شما .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۹ ۰۹ مرداد ۱۴۰۱
من فامیلی دارم که زمین کلی از فامیل رو بالاکشیده برای خودش. حالا هم مولتی میلیاردر شده و دمش هم حسابی کلفت. جعل سند کرده برای این کار. اگر به ما نرسه بیایید و ازش بگیرید و خونه بسازید تا تهش بسوزه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۸ ۰۹ مرداد ۱۴۰۱
۵۰ میلیون تومان به مبلغ حقوق ها افزوده شود .
یک لحظه اگر متوجه شوید گرانی را سپس اصلاح شود.
همچنین با توجه به بررسی اتفاقات دانشگاه فنی و حرفه ای شهرکرد مجدد مطمئن میشویم که این دانشگاه فعالیت غیر قانونی انجام می‌داده است.
در صورت تماس وزارت علوم با هماهنگی اطلاعات بیشتر در این مورد ارائه می‌شود.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۷ ۰۹ مرداد ۱۴۰۱
زمینهای باغ رسالت مشهد رو بعد 30 سال هنوز ندادین.تازه از نیروی انتظامی بطور سازمانی خریدیم هنوز ندادین.دیگه پیر شدیم ولی هنوز به زمینمون نرسیدیم.شماها کلاه بردار و دروغگو هستید مثل جریان بورستون.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۴ ۰۹ مرداد ۱۴۰۱
در بومهن اداره راه و شهرسازی دست گذاشته روی‌ زمین‌های مردم و برای هر خدماتی باید بری آنجا و متری... پول بدی بهشون تا بتوانی در زمین خودت کاری انجام بدی. شما زمین‌های مردم را نگیرید بقیه پیش کشتان.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۰ ۰۹ مرداد ۱۴۰۱
با رستم لودر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۹ ۰۹ مرداد ۱۴۰۱
ببینیم وتعریف کنیم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۳ ۰۹ مرداد ۱۴۰۱
آب وخاک محدود است ولازمه حیات،وهمانطور که جان وحیات شخص قابل قیمتگذاری و واگذاری وتصرف نیست،آب وخاک هم نباید به طور مطلق وهمیشگی متعلق به کسی باشد ومتعلق به همه ساکنین زمان خودش است همانطور که امنیتش به عهده همه است،باید روی تمام املاک مسکونی وتجاری وکشاورزی واداری و وقف و...مالیات گرفته شود وطی چند سال به۵ درصد ارزش ملک ،سالیانه برسد،تا هر کس نهایتا در صورت ندادن مالیات ۲۰ سال مالک باشد،آب وبرق وگاز وبنزین گازوییل ودیگر منابع که متعلق به همه است نباید با قیمت ناچیز حیف ومیل واسراف شود،باید به بالاترین پیشنهاد فروخته شود،سپس پول مالیات وفروش منابع بین همه برابر تقسیم شود،بدین ترتیب امثال یک خانواده کپر نشین که اسمش ایرانیست ولی از همه چی محروم وهمه مردم میتواند حتی در صورت بیکار بودن هم زندگی درحد نصف متوسط کل جامعه داشته باشند،این کشور ومنابع عظیمش متعلق به همست.البته این روش جدیدی نیست وخیلی از کشور ها شبیهش اداره میشوند،خدایا لطفا عدالت لیاقت کفایت انسانیت عطا بفرما،
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۱ ۰۹ مرداد ۱۴۰۱
باید یه جدول مخصوص بذارن مثلا نزدیک شهرا 50 متر حومه 100 متر خارج شهر 200 متر و بیابون 1000 متر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۷ ۰۹ مرداد ۱۴۰۱
چرا فکری برای فسادهایی که در دادگاه ها و قانون هایی که راه را برای کارهای کنان باز گذاشته نمیکنین.طرف با طرح شکایت کذب و خرید شهود کذب و ساختگی ابرو و هست و نیست دیگران را بر باد میده و قانون جرح و تعدیل شهود بطور جدی رعایت نمیشه
Iran (Islamic Republic of)
7891
۱۵:۴۵ ۰۹ مرداد ۱۴۰۱
شکر شکن شوند طوطیان هند زین قند پارسی که به بنگاله میرود. به جز از علی که ارد پسری ابوالعجائب که علم کند به عالم شهدای کربلا را. بجز از علی که گوید به پسر که قاتل من چو اسیر توست بابا به اسیر کن مدارا.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۷ ۰۹ مرداد ۱۴۰۱
جناب رییسی دوستان شما زمین های مردمو نگیرن نمی خواد بهشون زمین بدن. بر جاده 45 متری زمین دارم کاربری گذاشتن فضای سبز. اصلا به استانداری چه که زمین منو واسش تعیین تکلیف میکنه اونم این شکلی؟؟؟؟ شما و دوستانتون تو استانداری فرمانداری بخشداری و مسکن و شهرداری باعث شدین املاک مولد مردم غیر مولد شن منی که 2 تا زمین دارم اگه قوانین مسخره شما و دوستان اجازه بدن یکیشو میفروشم اون یکیو میسازم نمیرم مستاجری. ولی یا کاربریا رو شما خراب کردین یا ثبت بخاطر کداستر سند رو تحویل نمیده یا مسکن و شهر سازی چوب لا چرخ میکنه یا .... این همه خراب کاری اگه عمدی نیست پس چیه؟؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۱ ۰۹ مرداد ۱۴۰۱
احسنت......ما هم دچار اين مشكل شديم از سال 75 تا هم اكنون~~~~
زمين قولنامه اي خريدم اونم تو شهر تهران جايي كه دورو برش همش خون اس و زمين ما رو به عنوان باير گذاشتند به امان خدا و نميشه كاريش كرد!!!
بعد از تعيين تكليف اراضي بايد براي اينا هم فكري بشه!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۰ ۰۹ مرداد ۱۴۰۱
ده سال دیگه همین متن را بهش نشون بدی میگه حرفای منو بد متوجه شدین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۰ ۰۹ مرداد ۱۴۰۱
مثل مشاغل که همش مال خودشونه اصلا همه چیز مال خودشونه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۷ ۰۹ مرداد ۱۴۰۱
ما نه زمین میخوایم نه وام ودیعه نه مسکن ملی فقط شما که آخرش مردم رو رد درخواست میکنید و مردم باید برن اون ۱۰۰ میلیون وام ودیعه که گفتید و بانک هاتون مردم رو سر گردون کردن رو جور کنن بدن صاحب خانه ...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۶ ۰۹ مرداد ۱۴۰۱
خودت بساز اگه راست میگی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۷ ۰۹ مرداد ۱۴۰۱
بهترین کار ممکن اگر انجام دهید عالی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۶ ۰۹ مرداد ۱۴۰۱
چقد تو بفکرملت هستی خود تو باعث شدی همجوره مردم تحت فشار باشن از کالاهای اساسی گرفته تا مسکن و......
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۶ ۰۹ مرداد ۱۴۰۱
نظارت شما و مسئولین بی لیاقت و نادان و بیسواد جنابعالی باعث گرانی سرسام آور مسکن و تمام کالاها حتی بیسکوییت مادر و ساقه طلایی و ...و...و...و...و...و...و...و...و...و...و... شده حالا پست سرهم دستور بده چه شکری خوردم با حرفات فریب دادی نا بهت رای بدم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۰ ۰۹ مرداد ۱۴۰۱
رای دادی حقته بدتر از این سرت بیاد
Netherlands
ناشناس
۱۵:۱۵ ۰۹ مرداد ۱۴۰۱
منم ایرانیم هم زمین میخوام هم سهام عدالت اینها رو به کیا میدن؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۰ ۰۹ مرداد ۱۴۰۱
بورس و دریاااااب
اخباری چرا راجب بورس و تخلف و اقتصاد نابود مملکت نیس
اخبار شده دستور های الکی لبنان فلسطین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۲ ۰۹ مرداد ۱۴۰۱
بعد از حادثه عاشورا
حادثه دوم رو بايد نابود كردن اموال مردم در بورس قلمداد كرد!!!
دست مريضاد مسئولين مملكت
الفنا.....
Iran (Islamic Republic of)
hoo
۱۴:۵۵ ۰۹ مرداد ۱۴۰۱
جناب رئیس کدوم زمین مگه زمینی هم باقی مونده تمام طبیعت شده خونه و ویلاوو بریدتوگردنه حیران بعداستارا ببینیدکی بهشون اجازه داده توطبیعت بالای کوه برج و ویلا بسازن تمام جنگل وطبیعت ازبین داره میره کیا اجازه دادن بریدسراغ اون کسانیکه باطبیعت اینکاروکردن اعدام کنید.تاچندسال دیگه متاسفانه نه جنگلی هستش نه طبیعتی فقط ماشین وخونهازیادشدن بزرگترین مشکل اینه درشهرستان اشتغال ایجادبشه همه توشهرخودشون باشن ساخت مسکن مجددراه کاردرستی نیستش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۷ ۰۹ مرداد ۱۴۰۱
فرمایش شما کاملا درسته. اونجایی که باید اجازه بدن مردم بسازن اجازه نمیدن و اونجایی که نباید بذارن بسازن میسازن. زمینی که علف توش سبز نمیشه گذاشتن کشاورزی و زمین کشاورزی و کردن مسکونی. هیچ کسم پاسخگو نیست.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۵ ۰۹ مرداد ۱۴۰۱
به بهانه مسکن روستایی خونه ساختن دادن خوش نشین های مرفه انهم دربهترین نقاط روستاها انوقت من جوان روستایی یک متر زمین نمی تونم درزادگاهم بخرم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۴ ۰۹ مرداد ۱۴۰۱
حقوق بازنشستگان چی شد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۱ ۰۹ مرداد ۱۴۰۱
من بازنشسته ام
فضول نمی خوام
فهمیدی وابسته بدبخت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۳ ۰۹ مرداد ۱۴۰۱
به گفته معاون محترم اجرائی برای افزایش حقوق بازنشستگان باید دست در جیب ملت کرد که باعث افزایش تورم می گردد.
ولی با گران کردن مایحتاج ملت باعث خالی شدن جیب ملت شده که عواقب آن رشد تورم و خوشحالی دولتمردان می گردد .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۱ ۰۹ مرداد ۱۴۰۱
منظور از مردم خانواده خودشون و آقازاده ها ست
Iran (Islamic Republic of)
hoo
۱۴:۵۰ ۰۹ مرداد ۱۴۰۱
برای ساخت مسکن اول بایدزیرساختهادرست باشه مثل آب وبرق وگازواسفالت ووو مهم اینه ساخت مسکن درجاهایی انجام بشه که ازنظرکارهم مفید باشد.انقدرخانه خالی وجوددارد که نیازی به ساخت مسکن نیستش.دولت بزرگترین اشتباهش اینه باید به هم‌خانواده فقط یه مسکن بده تا۱۰تا۱۰مردم برای خودشون ذخیره کنن متاسفانه دولت بجای اینکه بیاد نفوذکنه به کسانیکه چندتاچندخونه وماشین دارن ولی بازمجدددنبال ساخت مسکن هستش .آقای رئیسی شمالطف کنید کاری کنید همه مردم ایران فقط یه مسکن ویه ماشین داشته باشن نه بیشتر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۶ ۰۹ مرداد ۱۴۰۱
کی این زمین ها رو میگیره و ازش بهره مند میشه
به احتمال زیاد سرمایه دار رانت خور
مگر اینکه به خود شخص و به نام خود شخص مسکن سند بخوره و قابل انتقال تا مدت زیادی نباشه
وگرنه بهترین فرصت برای رانت و زمین خواری بیش از پیش سودجو ها میشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۹ ۰۹ مرداد ۱۴۰۱
از کدوم دوره ریاست جمهوری حرف می زنی
نکنه چیزی توسرت خورده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۳ ۰۹ مرداد ۱۴۰۱
چطور شد وعده سالی یک میلیون مسکن داده بودن الان میگن خود مردم بسازند .... دستمریزاد رییسی با این وعده های تو خالیت ... این از مسکن این از تورم و دلار ... این از بورس .. پس این دولت انقلابی چیکار میکنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۹ ۰۹ مرداد ۱۴۰۱
هیچی
هنوز که هنوز خبر میرسه که فلان مدیر فاسد سر کار هست
تا این حد بی بخار هست این دولت
فقط شعار خوب میدن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۵ ۰۹ مرداد ۱۴۰۱
ظرفیت های کشور به کونه ای نیست که بتوان ۴میلیون مسکن ساخت حداکثر۲میلیون قابل تحقق هست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۸ ۰۹ مرداد ۱۴۰۱
زمین کشاورزی نباشه فقط سنگلاخ و غیر قابل شخم زدن باشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۳ ۰۹ مرداد ۱۴۰۱
مثل دستورای قبلشون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۵ ۰۹ مرداد ۱۴۰۱
کوهها را هم صاف کنین خونه بسازین
#بلدوزر. #بلدوزر
#بلدوزر. #بلدوزر
#بلدوزر. #بلدوزر
#بلدوزر. #بلدوزر
Iran (Islamic Republic of)
hoo
۱۴:۵۸ ۰۹ مرداد ۱۴۰۱
شیرتون حلال
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۱ ۰۹ مرداد ۱۴۰۱
امیواریم وعده هایت الکی نباشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۲ ۰۹ مرداد ۱۴۰۱
حالت خوشه
تواین چهل و اندی سال مگه وعده ای دادند که عمل کنند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۰ ۰۹ مرداد ۱۴۰۱
شما حالا تکلیف ۱ملیون مسکن ومعلوم کن تکلیف متقاضیان را معلوم کن بعد بیا تز جدید بده
Iran (Islamic Republic of)
بختیاری
۱۶:۳۰ ۰۹ مرداد ۱۴۰۱
تا ساخت کارخانجات بزرگ مصالح ساختمانی سازی را گسترش و توسعه و بیشتر نشوند
و تا ماشین آلات راه و ساختمان سازی وارد و یا به تولید انبوه نرسند شاهد چندان پیشرفتهایی نیستیم.
Netherlands
ناشناس
۱۳:۵۴ ۰۹ مرداد ۱۴۰۱
این هم یک طرح مانند طرح طوبی برای چاق شدن حقه بازان
آخرین اخبار