حماس تصویری از دو نظامی اسیر اسرائیلی منتشر کرد

گردان‌های القسام تصویر جدیدی را از دو نظامی صهیونیستِ در بند مقاومت فلسطین در نوار غزه منتشر کرد.

گردان‌های القسام، شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی (حماس) تصویر جدیدی را از دو نظامی صهیونیست در بند مقاومت فلسطین در نوار غزه منتشر کرد.

به گزارش خبرگزاری سما، گردان‌های عزالدین القسام تصاویر دو سرباز اسیر رژیم صهیونیستی نزد این جنبش به نام‌های «هدار گولدن» و «شاوول اورون» را به همراه هشتگ «دولت شما دروغ می‌گوید» منتشر کرده است.

القسام در شرایطی این تصویر را منتشر کرده که قرار است به زودی توییتی از ابوعبیده، سخنگوی این گردان‌ها در این راستا منتشر شود.

چندی پیش نیز گردان‌های القسام تصاویری از «هشام السید» سرباز صهیونیست را منتشر کردند که در بیمارستان بستری است. شاخه نظامی حماس پیش‌تر اعلام کرده بود وضعیت سلامتی او رو به وخامت گذاشته است. این در حالی است که رسانه‌های صهیونیست به نقل از یکی از مقامات این رژیم مدعی شده بودند تغییری در وضعیت وی روی نداده است.

مقام‌های رژیم صهیونیستی سال‌ها هرگونه خبر درباره اسارت سرباز‌های خود به دست مقاومت فلسطین را انکار می‌کردند و در تلاش برای فریب افکار عمومی داخلی بودند.

حماس ۴ اسیر صهیونیست دارد که ۲ نفر از آن‌ها در جنگ رژیم صهیونیستی علیه غزه در سال ۲۰۱۴ به اسارت درآمده‌اند. حماس بارها اعلام کرده است تنها در ازای آزادی اسرای فلسطینی این افراد را آزاد خواهد کرد. 

تخمین زده می‌شود که حدود ۴۵۰۰ فلسطینی در زندان‌های رژیم صهیونیستی اسیر هستند که در این میان ۴۱ تن از آنان زن هستند و ۱۴۰ نفر هم خردسال.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار